MyPharm - Pluryal - Perfectha Derm

MyPharm  - Pluryal  - Perfectha Derm

Nazwa firmy zawiera hieroglif MAY ("mei"), który oznacza piękno, symbolizując wolę tworzenia piękna.Maypharm Co., Ltd. (MAYPHARM) to globalna firma założona w 2015 roku, specjalizująca się w produktach medycyny estetycznej przeznaczonych do przeciwdziałania starzeniu się skóry i odmładzania.Maypharm Co., Ltd. zobowiązuje się dostarczać innowacyjne rozwiązania kosmetologiczne, spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i skuteczności, jednocześnie zaspokajając potrzeby pacjentów i praktyków.Maypharm oferuje autentyczne produkty estetyczne oraz produkty do pielęgnacji skóry o wysokiej jakości.Celem firmy jest zapewnienie, że potrzeby klientów są zaspokajane zgodnie z wysokimi standardami obsługi.Wszystkie produkty są produkowane w Korei.
Pluryal to wszechstronna formuła, opracowana aby działać na wszystkie rodzaje zmarszczek. Preparaty są produkowane w Europie przez laboratoria MD Skin Solutions, z użyciem technologii P.R.E.M.I.U.M. która gwarantuje bezpieczeństwo, trwałość oraz utrzymanie się efektu poprawek dokonanych za pomocą preparatu.

Pluryal jest przeznaczony do głębokiej rewitalizacji skóry, dostosowanej do różnych potrzeb skóry pacjenta.
Perfectha to kompletna gama wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego, która dokonuje korekty oznak starzenia i pozwala uzyskać niezwykle naturalne efekty.
Preparat składa się z całkowicie naturalnej substancji - kwasu hialuronowego, który dzięki swoim właściwościom poprawia witalność i nawilżenie skóry pozwalając jej wyglądać dłużej młodo i pięknie.

Perfectha w zależności od rodzaju (Derm , Deep, SubSkin, Complement) jest preparatem przeznaczonym do wypełnień zarówno drobnych i powierzchownych zmarszczek, konturu ust, ust, jak i również głębokich zmarszczek,fałd nosowo – wargowych, oraz do modelowania owalu twarzy. Efekty po zabiegu preparatem Perfectha są natychmiastowe i długotrwałe.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru