Polityka Prywatności

1. INFORMACJE WSTĘPNE

Szanowny Użytkowniku! Niniejsza polityka prywatności (dalej jako „Polityka Prywatności”) określa Administratora danych zbieranych w ramach serwisu dermatic.com.pl (dalej jako „Serwis”), zasady zbierania, przechowywania i dostępu do informacji na Twoich urządzeniach, między innymi za pomocą plików Cookies, w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszego Serwisu. Polityka Prywatności określa rodzaje danych jakie gromadzimy, sposób ich wykorzystania a także wskazuje w jakim celu je wykorzystujemy.

2. KTO PRZETWARZA TWOJE DANE?

Administratorem Twoich danych jest ESTHETIC SOLUTIONS AT Andrzej Szymczak, Tomasz Pawelczak s.c. z siedzibą w Poznaniu (61-312), ul. Rodawska 25, NIP 7822568440 („Spółka”). Dane kontaktowe: ul. Kościelna 21, 60-536 Poznań, tel: (+48) 690 020 021 lub e-mail: kontakt@dermatic.pl.

2.1 Pliki cookies i znaczniki pikselowe

2.1.1 Podczas korzystania przez Ciebie z Serwisu z Twojej przeglądarki internetowej pobierane są i zapisywane informacje, z których część stanowi (lub może stanowić) dane osobowe. Są to głównie pliki cookies oraz znaczniki pikselowe. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie, z którego korzystasz oraz dostosować Serwis do Twoich potrzeb. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu, przypisaną wartość, a także dane dotyczące aktywności w Serwisie.

2.1.2 Cookies oraz znaczniki pikselowe wykorzystywane są w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem przez Ciebie z Serwisu. Cookies umożliwiają w szczególności:
a) utrzymanie Twojej sesji (po zalogowaniu), dzięki której nie musisz na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła;
b) dostosowanie zawartości stron internetowych do Twoich preferencji oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać Twoje urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb;
c) weryfikację sposobu korzystania przez Ciebie z Serwisu oraz tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób także inni użytkownicy korzystają z naszych stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości.

2.1.3 Wykorzystujemy dwa typy plików Cookies:
a) cookie sesyjne: przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookie sesyjnych nie pozwala na pobieranie danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika;
b) cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania; zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia użytkownika.

2.1.4 W ramach Serwisu stosujemy następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookie wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu oraz pliki cookie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu; pliki tej kategorii zapewniają podstawową funkcjonalność Serwisu a od ich pobrania uzależnione jest korzystanie z usług dostępnych na naszych stronach internetowych, co powoduje, że ich obsługa jest stale włączona;
b) „związane z funkcjonalnością”, pozwalające zwiększyć funkcjonalność Serwisu, umożliwiające jednocześnie „zapamiętanie” wybranych przez Ciebie ustawień i personalizację interfejsu;
c) „wydajnościowe”, umożliwiają nam zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu, pomagają nam udoskonalać witrynę; dzięki tym plikom często mamy możliwość szybszego przetworzenia Twojego żądania oraz możemy zapamiętać Twoje ustawienia; wyłączenie tych plików może spowodować nieprawidłowości w wyświetlaniu treści i spowolnione działanie strony;
d) „reklamowe” i „mediów społecznościowych”, umożliwiające dostarczanie Ci treści reklamowych bardziej dostosowanych do Twoich zainteresowań, dzięki którym reklamy zarówno na tej stronie jak i poza nią są zgodne z Twoimi preferencjami. Wyłączenie tych plików cookie może spowodować wyświetlanie zawartości stron internetowych Serwisu niedostosowanych do Twoich zainteresowań. Korzystanie z Serwisu może być wówczas mniej zoptymalizowane.

Dodatkowo umożliwiają one Tobie wyrażenie opinii, polubienie treści i polecanie nas w mediach społecznościowych, a także rozmowę na chacie z naszymi konsultantami.

To właśnie dzięki nim masz możliwość oceny i recenzji naszych produktów.

2.2 Zarządzanie ustawieniami plików cookies
W każdej chwili możesz zmienić ustawienia w sekcji, dotyczącej ustawień plików cookies, ograniczyć lub wyłączyć dostęp do tych plików. Większość popularnych przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies na Twoim urządzeniu. Każdy użytkownik ma możliwość określenia warunków korzystania z tych plików za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików cookies. Pamiętaj, że wyłącznie zapisywania plików cookies może mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu. Jeśli chcesz dokonać zmiany w dotychczasowych ustawieniach dotyczących plików cookies możesz to zrobić. Poniżej przedstawiamy w jaki sposób możesz dokonać zmiany ustawień lub wyłączenia plików cookies w najbardziej popularnych przeglądarkach:
Internet Explorer: http://support.microsoft.com/gp/cookies/en
Mozilla Firefox: http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Safari: http://support.apple.com/kb/PH5042
Opera: http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Adobe (pliki cookie typu flash): http://www.adobe.com/security/flashplayer/articles/lso/

Jeśli chcesz wyłączyć obsługę plików cookies w Twoim telefonie lub tablecie, polecamy zapoznanie się z ustawieniami konkretnego telefonu w jego instrukcji.

3. W JAKIM CELU GROMADZIMY TWOJE DANE OSOBOWE?

3.1 Cele
Twoje dane wykorzystujemy w celu optymalizacji działania naszego Serwisu. Część danych, które od Ciebie zbieramy jest niezbędna do korzystania z niego (cookies niezbędne). Korzystanie z pełnej funkcjonalności naszego Serwisu niejednokrotnie wymaga przekazania nam także dodatkowych danych oraz wyrażenia zgody na ich przetwarzanie przez nas. Dzięki tym danym jesteśmy w stanie dostarczyć Ci zindywidualizowaną reklamę naszych produktów. Dane te są także zbierane, aby ulepszać nasze produkty i wyświetlać Ci informacje o nich, dostosować naszą ofertę pod Twoje preferencje a także umożliwić Tobie korzystanie z funkcjonalności oferowanych przez zewnętrznych dostawców (np. dodawanie komentarzy na Facebook czy opiniowanie produktów). Te wszystkie informacje pomagają nam ulepszać naszą ofertę kierowaną do Ciebie, weryfikować błędy pojawiające się w funkcjonalności Serwisu i reagować na nie.

3.2 Narzędzia, które stosujemy
W celu umożliwienia nam wykorzystania informacji, które zawarte są w gromadzonych plikach cookies korzystamy z narzędzi analitycznych, umożliwiających zarządzanie reklamą i marketingiem świadczonych usług i produktów. Narzędzia te przetwarzają Twoje dane w sposób zautomatyzowany (profilowanie). Są to takie narzędzia jak na przykład te dostarczane przez Google (Google Tag Manager, Google AdWords i inne), narzędzia umożliwiające remarketing naszych produktów oraz rejestrujące Twój ruch na stronie. Te wszystkie informacje pomagają nam ulepszać naszą ofertę kierowaną do Ciebie, weryfikować błędy pojawiające się w funkcjonalności Serwisu i reagować na nie. Jeżeli do tej pory byłeś zainteresowany otrzymywaniem naszych komunikatów marketingowych, wysyłanych za pomocą środków elektronicznych (e-mail, telefon), nadal będziesz je otrzymywać, chyba że zrezygnujesz z subskrypcji. Szanujemy Twoje decyzje, więc zawsze możesz zmienić zdanie, jeśli nie chcesz w przyszłości otrzymywać od nas żadnych informacji marketingowych. Jeśli zdecydujesz się pozostać z nami w kontakcie po 25 maja 2018 r., pamiętaj, że możesz zrezygnować z otrzymywania informacji marketingowych w dowolnym momencie, klikając link anulowania subskrypcji dołączony do każdej informacji marketingowej lub też w sytuacji, gdy zdecydowałeś się założyć konto w naszym Serwisie klikając w zakładkę „Moje dane”

4. TWOJE PRAWA

Dokładamy wszelkich starań, aby zabezpieczyć Twoje dane i ochronić je przed działaniami osób niepowołanych poprzez stosowanie niezbędnych zabezpieczeń. Działania podjęte przez nas mogą okazać się jednak niewystarczające w przypadku, jeżeli sam nie zachowasz zasad bezpieczeństwa. W stosunku do przetwarzanych przez nas danych masz prawo do sprostowania swoich danych, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, przeniesienia swoich danych, usunięcia danych przetwarzanych bez podstawy prawnej, dostępu do danych (w tym celu zgłoś się do nas, aby uzyskać kopię swoich danych przetwarzanych przez nas), sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych z podaniem odpowiedniej podstawy prawnej, odnoszącej się do konkretnej sytuacji faktycznej, w tym do skorzystania z opcji rezygnacji z możliwości wykorzystania ww. danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, prawo odwołania wyrażonej zgody w dowolnej chwili, w przypadku uzyskania przez nas zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa, masz uprawnienie do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (od dnia 25 maja 2018 r.).

5. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO CELÓW OBSŁUGI ZLECEŃ, KONTAKTU Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA W RAMACH CALL CENTER

W oparciu o treść art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2017 r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/96/WE (dalej: RODO) informujemy, że:

1. Polityka prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych pozyskanych od klientów za pośrednictwem sklepu internetowego, działającego pod adresem: Dermatic.pl (dalej: sklep internetowy), a także w ramach kontaktu z Biurem Obsługi Klienta na infolinii.

2. Celem przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

a) założenie konta i prowadzenie konta umożliwiające wykonanie umowy, realizacja umowy zawartej z Administratorem - na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO,

b) przesyłanie informacji marketingowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO, jeśli udzielił/a Pan/Pani Administratorowi zgody na wysyłkę newslettera na podany adres poczty elektronicznej, bądź też na podstawie uzasadnionego interesu Administratora.

c) kontakt z Biurem Obsługi Klienta – na podstawie uzasadnionego interesu Administratora. Administrator przetwarza następujące dane osobowe:

a) Klientów: imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu, firma, adres siedziby, NIP, nr rachunku bankowego, adres IP komputera, jak również dane dotyczące wykonywania zawodu lub wykształcenia pozyskiwane wyłącznie w celu weryfikacji.

b) osób kontaktujących się ze Sprzedawcą przez LiveChat dostępny z poziomu strony głównej Dermatic.pl. Podanie danych osobowych wskazanych powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w sklepie internetowym, działającym pod adresem dermatic.pl, a także celem realizowania obsługi za pomocą infolinii w ramach kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

3. Odbiorcami danych osobowych są podmioty współpracujące z Administratorem i tylko w zakresie powierzonym przez Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z zawartą umową z Administratorem danych osobowych i w zakresie niezbędnym do: realizacji warunków umowy, wywiązywania się przez Administratora danych osobowych z obowiązków ustawowych, np. W przypadku klienta, który korzysta z zakupów internetowych i dostawy przesyłki pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej, Administrator udostępnia dane osobowe klienta w zakresie niezbędnym do realizacji dostawy, w przypadku klienta, który korzysta z płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Administrator udostępnia dane osobowe klienta w zakresie niezbędnym do realizacji płatności.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres bycia użytkownikiem konta w sklepie internetowym dermatic.pl, a w przypadku usunięcia konta do czasu niezbędnego do wykonywania umowy, aż do upływu terminów wynikających z gwarancji/rękojmi. W przypadku użytkowania sklepu internetowego bez rejestracji dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania wszelkich uprawnień przysługujących sprzedawcy z tytułu zawarcia umowy sprzedaży, w tym dochodzenia roszczeń. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych Administrator będzie przetwarzał przez 10 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Administrator danych osobowych w przypadku konieczności przetwarzania danych osobowych w związku z dochodzeniem przez Administratora roszczeń w stosunku do Pani/Pana wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, będzie uprawniony do przechowywania Pani/Pana danych osobowych do czasu przedawnienia tych roszczeń zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i /lub do prawomocnego zakończenia postępowania i/lub przez czas postępowania toczącego się przed Sądem Najwyższym prowadzonego na podstawie wniesionej skargi kasacyjnej i/lub do wygaśnięcia uprawnienia do wznowienia postępowania sądowego. Po upływie wyżej wymienionych terminów dane osobowe zostaną usunięte.

5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane są na zabezpieczonym serwerze. Dostęp do danych posiadają wyselekcjonowani pracownicy.

6. Pani/Pana dane osobowe przekazane w związku z udzieleniem zgody na przesyłanie informacji marketingowych będę przetwarzane do czasu odwołania tej zgody.

7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.

8. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora: - dostępu do swoich danych osobowych, - żądania ich sprostowania, - żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, - ma prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, - ma prawo do przenoszenia danych, - ma prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych jeżeli przetwarzanie oparte jest na wyrażonej zgodzie.

9. Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo do: - wniesienia skargi do organu nadzorczego - uzyskania informacji od administratora danych czy podanie danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym lub warunkiem zawarcia umowy oraz czy osoba, której dane dotyczą, jest zobowiązana do ich podania i jakie są ewentualne konsekwencje niepodania danych.

10. Podanie danych osobowych o których mowa w pkt 2 a) jest wynikiem zawarcia umowy z Administratorem danych osobowych i jest dobrowolne. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością wykonania umowy.

11. Podanie danych osobowych o których mowa w pkt 2 b) jest wynikiem wyrażenia zgody na przesyłanie informacji marketingowych i jest dobrowolne. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością otrzymywania informacji marketingowych.

6. KONTAKT

Naszym celem jest zapewnienie naszym Tobie i innym Użytkownikom jak najdalej posuniętej ochrony. Rozwój technologii oraz zmiany w przepisach powodują, że Polityka Prywatności może ulegać zmianom.

Wszelkie pytania i zastrzeżenia dotyczące Polityki Prywatności możesz kierować do nas pod adresem: kontakt@dermatic.pl