Polityka Prywatności i Pliki Cookies
1. INFORMACJE WSTĘPNE
Szanowny Użytkowniku/Kliencie/Modelko/Kontrahencie! Niniejsza polityka prywatności (dalej jako „Polityka Prywatności”) określa Administratora danych zbieranych w ramach serwisu dermatic.com.pl (dalej jako „Serwis”), zasady zbierania, przechowywania i dostępu do informacji na Twoich urządzeniach, między innymi za pomocą plików Cookies, w związku z korzystaniem przez Ciebie z naszego Serwisu a także w ramach innych działań podejmowanych w związku z Twoja współpracą z Administratorem. Polityka Prywatności określa rodzaje danych jakie gromadzimy, sposób ich wykorzystania a także wskazuje w jakim celu je wykorzystujemy. .
2. KTO PRZETWARZA TWOJE DANE?
Administratorem Twoich danych osobowych jest DERMATIC sp. z o.o., ul. Chartowo 5, 61-245 Poznań, KRS 0000950698, NIP 7822568440, REGON 302642271 („Spółka”). Dane kontaktowe: ul. Chartowo 5, 61-245 Poznań, tel: (+48) 690 020 021 lub (+48) 539 470 052lub e-mail: kontakt@dermatic.pl.
3. PRZETWARZANIE W RAMACH SERWISU
3.1 Pliki cookies i znaczniki pikselowe.
3.1.1 Podczas korzystania przez Ciebie z Serwisu z Twojej przeglądarki internetowej pobierane są i zapisywane informacje, z których część stanowi (lub może stanowić) dane osobowe. Są to głównie pliki cookies oraz znaczniki pikselowe. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie, z którego korzystasz oraz dostosować Serwis do Twoich potrzeb. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny, z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu, przypisaną wartość, a także dane dotyczące aktywności w Serwisie. .
3.1.2 Cookies oraz znaczniki pikselowe wykorzystywane są w celu gromadzenia informacji związanych z korzystaniem przez Ciebie z Serwisu. Cookies umożliwiają w szczególności: .
a) utrzymanie Twojej sesji (po zalogowaniu), dzięki której nie musisz na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła; .
b) dostosowanie zawartości stron internetowych do Twoich preferencji oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać Twoje urządzenie i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do Twoich indywidualnych potrzeb; .
c) weryfikację sposobu korzystania przez Ciebie z Serwisu oraz tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób także inni użytkownicy korzystają z naszych stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości. .
3.1.3 Wykorzystujemy dwa typy plików Cookies:
a) cookie sesyjne: przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci urządzenia. Mechanizm cookie sesyjnych nie pozwala na pobieranie danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z urządzenia użytkownika; .
b) cookies trwałe: są przechowywane na urządzeniu użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania; zakończenie sesji danej przeglądarki lub wyłączenie urządzenia nie powoduje ich usunięcia z urządzenia użytkownika. .
3.1.4 W ramach Serwisu stosujemy następujące rodzaje plików cookies:
a) „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookie wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu oraz pliki cookie służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu; pliki tej kategorii zapewniają podstawową funkcjonalność Serwisu a od ich pobrania uzależnione jest korzystanie z usług dostępnych na naszych stronach internetowych, co powoduje, że ich obsługa jest stale włączona; .
b) „związane z funkcjonalnością”, pozwalające zwiększyć funkcjonalność Serwisu, umożliwiające jednocześnie „zapamiętanie” wybranych przez Ciebie ustawień i personalizację interfejsu; .
c) „wydajnościowe”, umożliwiają nam zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu, pomagają nam udoskonalać witrynę; dzięki tym plikom często mamy możliwość szybszego przetworzenia Twojego żądania oraz możemy zapamiętać Twoje ustawienia; wyłączenie tych plików może spowodować nieprawidłowości w wyświetlaniu treści i spowolnione działanie strony; .
d) „reklamowe” i „mediów społecznościowych”, umożliwiające dostarczanie Ci treści reklamowych bardziej dostosowanych do Twoich zainteresowań, dzięki którym reklamy zarówno na tej stronie jak i poza nią są zgodne z Twoimi preferencjami. Wyłączenie tych plików cookie może spowodować wyświetlanie zawartości stron internetowych Serwisu niedostosowanych do Twoich zainteresowań. Korzystanie z Serwisu może być wówczas mniej zoptymalizowane. .
Dodatkowo umożliwiają one Tobie wyrażenie opinii, polubienie treści i polecanie nas w mediach społecznościowych, a także rozmowę na chacie z naszymi konsultantami. .
To właśnie dzięki nim masz możliwość oceny i recenzji naszych produktów. .
3.2 Zarządzanie ustawieniami plików cookies
W każdej chwili możesz zmienić ustawienia w sekcji, dotyczącej ustawień plików cookies, ograniczyć lub wyłączyć dostęp do tych plików. Większość popularnych przeglądarek internetowych dostępnych na rynku domyślnie akceptuje zapisywanie plików cookies na Twoim urządzeniu. Każdy użytkownik ma możliwość określenia warunków korzystania z tych plików za pomocą ustawień własnej przeglądarki internetowej. Oznacza to, że można np. częściowo ograniczyć (np. czasowo) lub całkowicie wyłączyć możliwość zapisywania plików cookies. Pamiętaj, że wyłącznie zapisywania plików cookies może mieć wpływ na niektóre funkcjonalności Serwisu. Jeśli chcesz dokonać zmiany w dotychczasowych ustawieniach dotyczących plików cookies możesz to zrobić. Poniżej przedstawiamy w jaki sposób możesz dokonać zmiany ustawień lub wyłączenia plików cookies w najbardziej popularnych przeglądarkach:
Internet Explorer: http://support.microsoft.com/gp/cookies/en
Mozilla Firefox: http://support.mozilla.com/en-US/kb/Cookies
Google Chrome: http://www.google.com/support/chrome/bin/answer.py?hl=en&answer=95647
Safari: http://support.apple.com/kb/PH5042
Opera: http://www.opera.com/browser/tutorials/security/privacy/
Adobe (pliki cookie typu flash): http://www.adobe.com/security/flashplayer/articles/lso/
Jeśli chcesz wyłączyć obsługę plików cookies w Twoim telefonie lub tablecie, polecamy zapoznanie się z ustawieniami konkretnego telefonu w jego instrukcji.
3.2 Cele przetwarzania danych w Serwisie
Twoje dane wykorzystujemy w celu optymalizacji działania naszego Serwisu. Część danych, które od Ciebie zbieramy jest niezbędna do korzystania z niego (cookies niezbędne).
Korzystanie z pełnej funkcjonalności naszego Serwisu niejednokrotnie wymaga przekazania nam także dodatkowych danych oraz wyrażenia zgody na ich przetwarzanie przez nas. Dzięki tym danym jesteśmy w stanie dostarczyć Ci zindywidualizowaną reklamę naszych produktów.
Dane te są także zbierane, aby ulepszać nasze produkty i wyświetlać Ci informacje o nich, dostosować naszą ofertę pod Twoje preferencje a także umożliwić Tobie korzystanie z funkcjonalności oferowanych przez zewnętrznych dostawców (np. dodawanie komentarzy na Facebook czy opiniowanie produktów).
Te wszystkie informacje pomagają nam ulepszać naszą ofertę kierowaną do Ciebie, weryfikować błędy pojawiające się w funkcjonalności Serwisu i reagować na nie.
3.3 Narzędzia, które stosujemy
W celu umożliwienia nam wykorzystania informacji, które zawarte są w gromadzonych plikach cookies korzystamy z narzędzi analitycznych, umożliwiających zarządzanie reklamą i marketingiem świadczonych usług i produktów.
Narzędzia te przetwarzają Twoje dane w sposób zautomatyzowany (profilowanie).
Są to takie narzędzia jak na przykład te dostarczane przez Google (Google Tag Manager, Google AdWords i inne), narzędzia umożliwiające remarketing naszych produktów oraz rejestrujące Twój ruch na stronie.
Te wszystkie informacje pomagają nam ulepszać naszą ofertę kierowaną do Ciebie, weryfikować błędy pojawiające się w funkcjonalności Serwisu i reagować na nie.
Jeżeli do tej pory byłeś zainteresowany otrzymywaniem naszych komunikatów marketingowych, wysyłanych za pomocą środków elektronicznych (e-mail, telefon), nadal będziesz je otrzymywać, chyba że zrezygnujesz z subskrypcji.
Szanujemy Twoje decyzje, więc zawsze możesz zmienić zdanie, jeśli nie chcesz w przyszłości otrzymywać od nas żadnych informacji marketingowych. Możesz to zrobić klikając w stosowny link dostępny w informacji marketingowej, którą ostatnio otrzymałeś.
4. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W SKLEPIE DERMATIC.PL, DO CELÓW OBSŁUGI ZLECEŃ, KONTAKTU Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA W RAMACH CALL CENTER
4.1 W sklepie Dermatic.pl przetwarzane sąd dane osobowe:
4.1.1 Klientów: imię, nazwisko, adres dostawy, adres e-mail, numer telefonu, firma, adres siedziby, NIP, nr rachunku bankowego, adres IP komputera, jak również dane dotyczące wykonywania zawodu lub wykształcenia pozyskiwane m.in. w celu weryfikacji Klienta (art. 6 ust. 1 lit. 7 RODO), a także w celu wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
4.1.2 osób kontaktujących się ze Sprzedawcą przez LiveChat dostępny z poziomu strony głównej Dermatic.pl w celu udzielenia odpowiedzi na Twoje pytania (art. 6 ust. 1 lit. b RODO).
4.2 Twoje dane przetwarzamy w Sklepie także w celu:
4.2.1 założenie konta i prowadzenie konta umożliwiające wykonanie umowy, realizacja umowy zawartej z Administratorem - na podstawie art. 6 ust. 1 lit b RODO,
4.2.2 przesyłanie informacji marketingowych – na podstawie art. 6 ust. 1 lit a RODO, jeśli udzielił/a Pan/Pani Administratorowi zgody na wysyłkę newslettera na podany adres poczty elektronicznej, bądź też na podstawie uzasadnionego interesu Administratora;
4.2.3 kontaktu z Biura Obsługi Klienta – na Twoje żądanie (art. 6 ust. 1 lit. b RODO) lub na podstawie uzasadnionego interesu Administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4.3 Podanie danych osobowych przez Klienta jest dobrowolne, jednakże jest niezbędne do utworzenia Konta oraz kolejno zawarcia i realizacji umowy.
4.4 Odbiorcami danych osobowych są podmioty współpracujące z Administratorem i tylko w zakresie powierzonym przez Administratora na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych w związku z zawartą umową z Administratorem danych osobowych i w zakresie niezbędnym do: realizacji warunków umowy, wywiązywania się przez Administratora danych osobowych z obowiązków ustawowych, np. W przypadku klienta, który korzysta z zakupów internetowych i dostawy przesyłki pocztą lub za pośrednictwem firmy kurierskiej, Administrator udostępnia dane osobowe klienta w zakresie niezbędnym do realizacji dostawy, w przypadku klienta, który korzysta z płatności elektronicznych lub kartą płatniczą, Administrator udostępnia dane osobowe klienta w zakresie niezbędnym do realizacji płatności.
4.5 Dane osobowe będą przetwarzane przez okres bycia użytkownikiem konta w sklepie internetowym dermatic.pl, a w przypadku usunięcia konta do czasu niezbędnego do wykonywania umowy, aż do upływu terminów wynikających z gwarancji/rękojmi. W przypadku użytkowania sklepu internetowego bez rejestracji dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do wykonania wszelkich uprawnień przysługujących sprzedawcy z tytułu zawarcia umowy sprzedaży, w tym dochodzenia roszczeń. Wszelkie dane przetwarzane na potrzeby rachunkowości oraz ze względów podatkowych Administrator będzie przetwarzał przez 10 lat liczonych od końca roku kalendarzowego, w którym powstał obowiązek podatkowy. Administrator danych osobowych w przypadku konieczności przetwarzania danych osobowych w związku z dochodzeniem przez Administratora roszczeń w stosunku do Pani/Pana wynikających z niewykonania lub nienależytego wykonania umowy, będzie uprawniony do przechowywania Pani/Pana danych osobowych do czasu przedawnienia tych roszczeń zgodnie z odpowiednimi przepisami prawa i /lub do prawomocnego zakończenia postępowania i/lub przez czas postępowania toczącego się przed Sądem Najwyższym prowadzonego na podstawie wniesionej skargi kasacyjnej i/lub do wygaśnięcia uprawnienia do wznowienia postępowania sądowego. Po upływie wyżej wymienionych terminów dane osobowe zostaną usunięte.
4.6 Pani/Pana dane osobowe przechowywane są na zabezpieczonym serwerze. Dostęp do danych posiadają wyselekcjonowani pracownicy.
4.7 Pani/Pana dane osobowe przekazane w związku z udzieleniem zgody na przesyłanie informacji marketingowych będę przetwarzane do czasu odwołania tej zgody.
4.8 Podanie danych osobowych jest wynikiem zawarcia umowy z Administratorem danych osobowych i jest dobrowolne. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością wykonania umowy. Gdy podanie danych jest wynikiem wyrażenia zgody na przesyłanie informacji marketingowych - jest dobrowolne. Niepodanie tych danych będzie skutkowało niemożliwością otrzymywania informacji marketingowych.
5 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU ZE SZKOLENIAMI
5.2 Administrator, jako organizator szkoleń, przetwarza następujące dane osobowe Klientów i Uczestników:
5.2.1 gdy korzystasz z oferty szkoleniowej, jako ich Uczestnik zbieramy takie dane jak imię i nazwisko, adres e-mail, nr telefonu, podpis, zawód, dane rozliczeniowe, dane dotyczące ID operatora i umowy (w przypadku korzystania z dofinansowań), ponieważ jest to niezbędne do wykonania zawartej umowy z Tobą, jej rozliczenia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), oraz obrony przed ewentualnymi roszczeniami, przyspieszenia komunikacji z Tobą (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
5.2.2 gdy korzystasz z zabiegów lub jesteś modelem na szkoleniach przetwarzamy takie dane jak imię i nazwisko, adres e-mail lub nr telefonu, podpis, PESEL, adres zamieszkania, dane rozliczeniowe, dane dotyczące zdrowia podane przez Ciebie w wywiadzie przedzabiegowym; są one nam niezbędne w celu zrealizowania umowy zawartej z Tobą (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), skontaktowania się z Tobą w celu przekazania najistotniejszych informacji związanych z umową, ewentualnych zmian itp. a także obrony lub dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz do prawidłowego wykonania zabiegu (art. 6 ust. 1 lit. b w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h RODO);
5.2.3 gdy zapisujesz się na nasze szkolenia/zabiegi za pośrednictwem platformy Umownik.pl możemy mieć wgląd do Twojego adresu IP w celu weryfikacji Twojej tożsamości (art. 6 ust. 1 lit. f RODO);
5.2.4 gdy jesteś modelką podczas szkolenia będziemy także przetwarzać dane dotyczące Twojego wizerunku w celu weryfikacji prawidłowości wykonania zabiegu, jego skuteczności i efektów (art. 6 ust. 1 lit. b w zw. z art. 9 ust. 2 lit. h RODO) a także w celu obrony przed roszczeniami (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) a jeśli wyrazisz na to zgodę także w celach marketingowych związanych z promowaniem naszych szkoleń i wykonywanych zabiegów;
5.2.5 jeżeli wyraziłaś/łeś zgodę na kierowanie do Ciebie informacji handlowych, w tym informacji o naszych szkoleniach, ofercie naszego sklepu lub zapisałaś/łeś się na nasz newsletter będziemy przetwarzać Twoje dane w postaci nr telefonu lub/i adresu e-mail w celu wysyłania Ci tych informacji (art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO).
5.3 Przetwarzanie Twoich danych osobowych w celu prawidłowego wykonania umowy, niezbędne jest nam do:
5.3.1 umożliwienia korzystania z usług szkoleniowych świadczonych przez Organizatora,
5.3.2 przeprowadzania i realizacji płatności za Szkolenie,
5.3.3 rozpatrywania oraz obsługi składanych reklamacji dotyczących Szkolenia,
5.3.4 kontaktu w sprawach związanych ze Szkoleniem,
5.3.5 przechowywania danych dla celów archiwalnych.
5.4 W niektórych sytuacjach będziemy przetwarzać dane, gdyż wymaga tego prawo, w szczególności przepisy podatkowe i rachunkowe (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 (c) RODO).
5.5 Administrator, jako organizator szkolenia przetwarza dane osobowe Klientów i Uczestników również w wykonaniu jego prawnie uzasadnionych interesów (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 (f) RODO), w celach:
5.5.1 prowadzenia działań́ marketingowych dotyczących usług i produktów Organizatora (marketing bezpośredni),
5.5.2 prowadzenia postępowań́ sądowych, arbitrażowych i mediacyjnych w związku z Umową,
5.5.3 zapewnienia bezpieczeństwa i integralności usług, które świadczymy Tobie drogą elektroniczną, w tym przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom oraz zapewnienia bezpieczeństwa ruchu,
5.5.4 przechowywania danych dla zapewnienia rozliczalności (w tym wykazania spełnienia przez Organizatora obowiązków wynikających z RODO).
5.6 Jeśli będzie to konieczne, Organizator przekazuje pozyskane dane osobowe w celu prawidłowego wykonywania Umowy dwóm grupom:
5.6.1 osobom upoważnionym przez Organizatora, jego pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
5.6.2 podmiotom przetwarzającym, którym Organizator zleca to zadanie, np. firmom zajmującym się obsługą systemów teleinformatycznych lub udostępniającym Organizatorowi narzędzia teleinformatyczne, firmom kurierskim, operatorom płatności, firmom świadczącym usługi doradcze.
5.7 Administrator, jako organizator przechowuje dane osobowe pozyskane w związku z zawarciem Umowy przez czas jej obowiązywania oraz po jej zakończeniu, jeśli istnieje ryzyko dochodzenia roszczeń́ w związku z jej wykonywaniem, ale co do zasady nie dłużej niż̇ przez okres 10 lat od dnia jej zakończenia.
5.8 Dane osobowe, które Administrator przetwarza na podstawie zgody mogą być przetwarzane wyłącznie do momentu jej odwołania.
5.9 Podanie danych osobowych Klienta lub Uczestnika jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwi zawarcie Umowy, w tym udział w Szkoleniu.
5.10 Dane osobowe podane na potrzeby Szkolenia nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu.
6 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH – NEWSLETTER
6.2 W sytuacji, gdy zapiszesz się na newsletter przetwarzamy Twoje dane osobowe na podstawie Twojej zgody, tj. na podstawie art. 6 ust. 1 (b) RODO lub w sytuacji, gdy jesteś naszym klientem lub klientem naszego sklepu na podstawie naszego uzasadnionego interesu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) związanego z utrzymaniem i budowaniem z Tobą relacji oraz dostarczaniem Ci informacji o naszych produktach, usługach lub informacji merytorycznych związanych z nami branżowo.
6.3 Jeżeli korzystasz z naszej strony internetowej przetwarzamy Twoje dane osobowe również w wykonaniu naszych prawnie uzasadnionych interesów (tj. na podstawie art. 6 ust. 1 (f) RODO), w tym w celach:
6.3.1 analizowania i zarządzania Twoją aktywnością̨ na stronie celem dostosowania usług i treści do Twoich indywidualnych preferencji,
6.3.2 dokonywania czynności technicznych oraz rozwiązywania problemów technicznych związanych z administrowaniem serwerami dermatic.com.pl,
6.3.3 prowadzenia działań́ marketingowych dotyczących naszych usług i produktów (marketing bezpośredni),
6.3.4 opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Ciebie oraz innych użytkowników, w tym zbierania ogólnych informacji demograficznych (np. o regionie z którego następuje połączenie);
6.3.5 zapewnienia bezpieczeństwa i integralności usług, które świadczymy Tobie drogą elektroniczną, w tym przeciwdziałania oszustwom i nadużyciom oraz zapewnienia bezpieczeństwa ruchu,
6.3.6 przechowywania danych dla zapewnienia rozliczalności (w tym wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z RODO);
6.3.7 zapewnienia pełnej obsługi, w tym rozwiązywania problemów technicznych i organizacyjnych,
6.3.8 kontaktowania się, w szczególności w celach związanych z dozwolonymi działaniami marketingowymi i reklamowymi;
6.3.9 obrony przed ewentualnymi roszczeniami;
6.3.10 przeprowadzania badań i analiz w celu poprawy działania dostępnych usług oraz działu obsługi Klienta;
6.3.11 statystycznym.
7 PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH – KONTRAHENCI
7.1 Gdy jesteś naszym Kontrahentem przetwarzamy Pani/Pana dane w następujących celach:
7.2.1 udzielenia odpowiedzi na Pani/Pana wiadomość kierowaną do nas (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
7.2.2 kontynuowania i wykonywania w sposób właściwy stosunków prawnych łączących nas z Panią/Panem lub podmiotami, których Pan/Pani reprezentuje lub występuje w organach tych podmiotów (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
7.2.3 nawiązania lub zachowania relacji biznesowych pomiędzy nami lub podmiotami, których Pan/Pani reprezentuje lub występuje w organach tych podmiotów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
7.2.4 w sytuacji, gdy przetwarzanie Pani/Pana danych jest wymagane przez przepisy prawa przetwarzamy wówczas dane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
7.2.5 prowadzenia marketingu bezpośredniego naszych produktów i usług (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
7.2.6 przechowywania danych dla zapewnienia rozliczalności (w tym wykazania spełnienia przez nas obowiązków wynikających z przepisów prawa) (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
7.2.7 ustalenia, ochrony i dochodzenia ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
7.2.8 przechowywania danych dla celów archiwalnych lub statystycznych (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
7.3 Aby wyjaśnić jakie dane zbieramy wskazujemy, że:
7.3.1 Pani/Pana dane osobowe, tj. imię, nazwisko, firmę, NIP, adres prowadzenia działalności, nr rachunku bankowego, na podstawie art. 6 ust. 1 (b) RODO , w celu realizacji obowiązków umownych,
7.3.2 Pani/Pana dane osobowe takie jak e-mail lub numer telefonu na podstawie art. 6 ust. 1 (f) RODO, dla celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów, tj. m.in. stałego kontaktu,
7.3.3 Pani/Pana dane osobowe takie jak imię, nazwisko, NIP, adres, numer rachunku bankowego, PESEL na podstawie art. 6 ust. 1 (f) RODO z dnia 27 kwietnia 2016 r. dla celów wynikających z naszych prawnie uzasadnionych interesów, m.in. dochodzenia należności, utrzymania relacji biznesowych, w celach statystycznych, archiwizowania dokumentacji,
7.3.4 dane osób będących wspólnikami, pracownikami, przedstawicielami ustawowymi, pełnomocnikami lub Pani/Pana reprezentantami, tj. imię, nazwisko, numer telefonu, adres e-mail, stanowisko służbowe, na podstawie art. 6 ust. 1 (f) RODO, w celu zapewnienia stałego kontaktu podczas realizacji umowy oraz utrzymania relacji biznesowych.
7.4 Jeśli będzie to konieczne, będziemy przekazywać Pani/Pana dane osobowe w celu wykonywania naszych usług. Będziemy przekazywać dane dwóm grupom:
7.4.1 osobom upoważnionym przez nas, naszym pracownikom i współpracownikom, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
7.4.2 podmiotom przetwarzającym, którym zlecimy to zadanie, np. firmom zajmującym się obsługą naszych systemów teleinformatycznych lub udostępniającym nam narzędzia teleinformatyczne, firmom świadczącym na naszą rzecz usługi doradcze,
7.4.3 podmiotom publicznym, jeżeli będzie to wynikało z obowiązku nałożonego przez przepisy prawa.
7.5 Dane osobowe, które przetwarzamy, pozyskaliśmy bezpośrednio od Pani/Pana lub podmiotu, który Pan/Pani reprezentuje. W niektórych sytuacjach mogliśmy pozyskać te dane z publicznie dostępnych rejestrów, w szczególności z Rejestru Przedsiębiorców.
7.6 W ramach odnośnych danych dysponujemy takimi kategoriami jak dane kontaktowe, w niektórych sytuacjach dane identyfikacyjne (jak np. NIP, numer PESEL)
7.7 Dane osobowe będą przechowywane przez nas do momentu przedawnienia roszczeń z tytułu łączących nas z Panią/Panem lub podmiotem, w imieniu którego Pani Pan występuje lub jest w jego organach lub do momentu wygaśnięcia obowiązku przechowywania danych wynikającego z przepisów prawa, w szczególności obowiązku przechowywania dokumentów księgowych dotyczących łączących nas stosunków prawnych.
7.8 Niepodanie przez Panią/Pana danych może uniemożliwić nam świadczenie usług na Pani/Pana rzecz, w tym realizację zawartej umowy lub przeprowadzenie procesu płatności.
8. TWOJE PRAWA
Dokładamy wszelkich starań, aby zabezpieczyć Twoje dane i ochronić je przed działaniami osób niepowołanych poprzez stosowanie niezbędnych zabezpieczeń. Działania podjęte przez nas mogą okazać się jednak niewystarczające w przypadku, jeżeli sam nie zachowasz zasad bezpieczeństwa. W stosunku do przetwarzanych przez nas danych masz prawo do sprostowania swoich danych, ograniczenia przetwarzania Twoich danych, przeniesienia swoich danych, usunięcia danych przetwarzanych bez podstawy prawnej, dostępu do danych (w tym celu zgłoś się do nas, aby uzyskać kopię swoich danych przetwarzanych przez nas), sprzeciwu co do przetwarzania Twoich danych osobowych z podaniem odpowiedniej podstawy prawnej, odnoszącej się do konkretnej sytuacji faktycznej, w tym do skorzystania z opcji rezygnacji z możliwości wykorzystania ww. danych na potrzeby marketingu bezpośredniego, prawo odwołania wyrażonej zgody w dowolnej chwili, w przypadku uzyskania przez nas zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych. Jeżeli uważasz, że przetwarzanie Twoich danych osobowych narusza obowiązujące przepisy prawa, masz uprawnienie do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych (od dnia 25 maja 2018 r.).
9. KONTAKT
Naszym celem jest zapewnienie naszym Tobie i innym Użytkownikom jak najdalej posuniętej ochrony. Rozwój technologii oraz zmiany w przepisach powodują, że Polityka Prywatności może ulegać zmianom.
Wszelkie pytania i zastrzeżenia dotyczące Polityki Prywatności możesz kierować do nas pod adresem: kontakt@dermatic.pl