MARKETING – Jak pozyskiwac nowych klientów do gabinetu estetycznego?

Kod: 17-0036

Normalna cena: 970,00 zł

Special Price 690,00 zł

Zajmujesz się wykonywaniem zabiegów estetycznych? Szukasz sposobu na pozyskanie większej ilości klientów, ale zwyczajnie nie masz na to wszystko czasu, pomysłu albo nie wiesz, od czego zacząć?

Weź udział w szkoleniu marketingowym, które pokaże Ci jak zacząć działać i wdrażać proste, praktyczne rozwiązania, aby pozyskiwać więcej klientów do Twojego gabinetu, jak wprowadzać drobne zmiany, które przyspieszą rozwój Twojego biznesu.

DLA KOGO?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś właścicielem lub pracownikiem gabinetu zabiegów estetycznych
  • Chcesz przyciągnąć nowych klientów do gabinetu, ale nie wiesz, jak to zrobić 
  • Szukasz sposobu, aby się wyróżnić od konkurencji
  • Czujesz, że masz potencjał na obsługę większej ilości klientów
  • Chcesz pozyskać „lepszych” klientów
  • Chcesz przyciągać klientów na zabiegi, na których najbardziej Ci zależy
  • Marzysz o tym, aby w końcu zabrać się za zbudowanie własnej marki profesjonalnie
  • Dopiero przymierzasz się lub zaczynasz już stawiać pierwsze kroki na Facebooku i Instagramie
  • Radzisz już sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, ale czujesz, że mógłbyś korzystać z nich efektywniej

KORZYŚCI

Podczas szkolenia nauczysz się, krok po kroku:

  • Jak zbudować markę swojego gabinetu, tak aby była atrakcyjna, spójna w przekazie i wyróżnialna w percepcji Twoich klientów
  • Jaką strategię rozwoju biznesu obrać, aby rozwijać sprzedaż usług i maksymalizować zyski
  • Jak tworzyć i dystrybuować treści, aby budować autorytet i zaufanie wśród potencjalnych klientów
  • Jakimi kanałami docierać do nowych klientów i kiedy warto za to zapłacić
  • Jak korzystać z Facebooka, Instagrama i innych kanałów komunikacji, aby maksymalizować dotarcie do Twoich potencjalnych klientów
  • Jak budować treści, które przyciągną klientów, a przy tym samodzielnie to obsłużyć (nie poświęcając temu więcej niż 2h w tygodniu)
  • Jak budować ofertę, która ściągnie klientów do Twojego gabinetu
  • Jak pozycjonować się cenowo, aby być konkurencyjnym i nadal na tym dobrze zarabiać

 

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Określenie strategii rozwoju biznesu estetycznego
  • Zdefiniowanie grupy docelowej gabinetu
  • Wytyczne do budowania marki gabinetu
  • Podstawowe zasady funkcjonowania gabinetu estetycznego na Facebooku i Instagramie
  • Zasady tworzenia i dystrybucji treści w mediach społecznościowych
  • Budowa harmonogramu marketingu treści
  • Zdefiniowanie optymalnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej
  • Budowa atrakcyjnej oferty na zabiegi
  • Określenie pozycjonowania cenowego usług gabinetu

Więcej informacji oraz kontakt do Akademii

  • Telefon: +48 575 331 667 
  • Mail: szkolenia@dermatic.pl 

SZCZEGÓŁY

1. Data: wybierz z listy powyżej

2. Cena: 970 zł (brutto)*

3. Rodzaj szkolenia: warsztaty

4. Wielkość grupy: do 12 osób

5. Długość szkolenia: 7h

6. Prelegenci: Joanna Mączka - specjalistka ds.  strategii marketingowych i komunikacji dla branży beauty i medical

7Regulamin: Dermatic Aesthetic Academy dostępny TUTAJ >

PROGRAM 

1. Dlaczego niektóre gabinety estetyczne świetnie sobie radzą, a inne nie?

  • 3 strategie rozwoju biznesu estetycznego: która jest dla Ciebie?
  • Zaplanuj podróż klienta (prosto do Twojego gabinetu)
  • Trendy, czyli z jakim klientem mamy dzisiaj do czynienia
  • Jak budować markę gabinetu estetycznego w erze nowoczesnego marketingu

2. Grupa docelowa, czyli kto jest Twoim klientem?

  • Zdefiniuj persony, czyli przyciągaj właściwego klienta
  • Jakich klientów obecnie przyciągasz, a jakich chciałabyś? Na jakich szczególnie Ci zależy?

 

3. Budujemy markę Twojego gabinetu

  • Gdzie zaczyna się marka? Dużo wcześniej zanim klienci trafią do Twojego gabinetu!
  • Zbuduj markę, czyli pokaż, kto tu jest ekspertem
  • Wyróżnij się lub zgiń - w poszukiwaniu autentycznych elementów wyróżniających Twój biznes

 

4. Marketing treści

  • O czym pisać i co pokazywać, czyli twórz wartościowe treści i podziel się nimi
  • Dobre treści, czyli jakie?
  • Pomysły na treści – poszukaj wartości dla Twojego klienta.
  • Gdzie publikować treści, w jakiej formie i jak je dzielić na lekkostrawne kąski, czyli porozmawiajmy o inteligentnym zarządzaniu kontentem

 

5. Budujemy zasięg, czyli jak dotrzeć do nowych klientów?

  • Jak zdobywać nowych klientów na Instagramie i Facebooku?
  • Proste sposoby na tworzenie, planowanie i publikowanie treści na Facebooku i Instagramie
  • Dlaczego hasztagi są ważne i jak ich używać, aby przyciągać więcej obserwujących do Twojego profilu?
  • Jak zbudować dobry funpage na Facebooku, który będzie angażował Twoich klientów i zachęci ich do korzystania z Twojej oferty?
  • Czy warto się reklamować? Gdzie i ile wydawać?
  • Jak zdobywać klientów z polecenia? Poproś o opinię i polecenie, czyli to co możesz mieć za darmo
  • Inne narzędzia komunikacji marketingowej: e-mail marketing, promocje, eventy i inne

 

6. Oferta, która przyciągnie klientów

  • Zanim skonstruujesz skuteczną ofertę, czyli jak działa mózg klienta?
  • Elementy skutecznej oferty
  • Czego szukają klienci, czyli o inspiracji, nawigacji i edukacji

 

 

 

 

 

Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać opinie. Proszę zalogować się lub zarejestrować

Ulotka Pobierz
Regulamin szkoleniaPobierz
PoziomPoziom podstawowy
TematykaMarketing i PR