Zajmujesz się wykonywaniem zabiegów estetycznych? Szukasz sposobu na pozyskanie większej liczby klientów, ale zwyczajnie nie masz na to wszystko czasu, pomysłu albo nie wiesz, od czego zacząć?
Weź udział w szkoleniu marketingowym, które pokaże Ci, jak zacząć działać i wdrażać proste, praktyczne rozwiązania, aby pozyskiwać więcej klientów do Twojego gabinetu oraz jak wprowadzać drobne zmiany, które przyspieszą rozwój Twojego biznesu.
DLA KOGO?
To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:
- Jesteś właścicielem lub pracownikiem gabinetu zabiegów estetycznych
- Chcesz przyciągnąć nowych klientów do gabinetu, ale nie wiesz, jak to zrobić
- Szukasz sposobu, aby wyróżnić się spośród konkurencji
- Czujesz, że masz potencjał na obsługę większej liczby klientów
- Chcesz pozyskać „lepszych” klientów
- Chcesz przyciągać klientów na zabiegi, na których najbardziej Ci zależy
- Marzysz o tym, aby w końcu zabrać się za zbudowanie własnej marki profesjonalnie
- Dopiero przymierzasz się lub zaczynasz już stawiać pierwsze kroki na Facebooku i Instagramie
- Radzisz już sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, ale czujesz, że mógłbyś korzystać z nich efektywniej
KORZYŚCI
Podczas szkolenia nauczysz się, krok po kroku:
- Jak zbudować markę swojego gabinetu, tak aby była atrakcyjna, spójna w przekazie i wyróżnialna w percepcji Twoich klientów
- Jaką strategię rozwoju biznesu obrać, aby rozwijać sprzedaż usług i maksymalizować zyski
- Jak tworzyć i dystrybuować treści, aby budować autorytet i zaufanie wśród potencjalnych klientów
- Jakimi kanałami docierać do nowych klientów i kiedy warto za to zapłacić
- Jak korzystać z Facebooka, Instagrama i innych kanałów komunikacji, aby maksymalizować dotarcie do Twoich potencjalnych klientów
- Jak budować treści, które przyciągną klientów, a przy tym samodzielnie to obsłużyć (nie poświęcając temu więcej niż 2h w tygodniu)
- Jak budować ofertę, która ściągnie klientów do Twojego gabinetu
- Jak pozycjonować się cenowo, aby być konkurencyjnym i nadal na tym dobrze zarabiać
ZAKRES TEMATYCZNY
- Określenie strategii rozwoju biznesu estetycznego
- Zdefiniowanie grupy docelowej gabinetu
- Wytyczne do budowania marki gabinetu
- Podstawowe zasady funkcjonowania gabinetu estetycznego na Facebooku i Instagramie
- Zasady tworzenia i dystrybucji treści w mediach społecznościowych
- Budowa harmonogramu marketingu treści
- Zdefiniowanie optymalnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej
- Budowa atrakcyjnej oferty na zabiegi
- Określenie pozycjonowania cenowego usług gabinetu
KONTAKT
- Telefon: +48 575 331 667
- Mail: szkolenia@dermatic.pl
- Dofinansowania: Czy wiesz, że na szkolenia w Dermatic Aesthetic Academy możesz zdobyć nawet do 80% dofinansowania? Dowiedz się więcej tutaj!
UWAGA PRZY ZAPISACH NA SZKOLENIE, LICZY SIĘ KOLEJNOŚĆ WPŁAT.
AGENDA
1. Dlaczego niektóre gabinety estetyczne świetnie sobie radzą, a inne nie?
- 3 strategie rozwoju biznesu estetycznego: która jest dla Ciebie?
- Zaplanuj podróż klienta (prosto do Twojego gabinetu)
- Trendy, czyli z jakim klientem mamy dzisiaj do czynienia
- Jak budować markę gabinetu estetycznego w erze nowoczesnego marketingu
2. Grupa docelowa, czyli kto jest Twoim klientem?
- Zdefiniuj persony, czyli przyciągaj właściwego klienta
- Jakich klientów obecnie przyciągasz, a jakich chciałabyś? Na jakich szczególnie Ci zależy?
3. Budujemy markę Twojego gabinetu
- Gdzie zaczyna się marka? Dużo wcześniej zanim klienci trafią do Twojego gabinetu!
- Zbuduj markę, czyli pokaż, kto tu jest ekspertem
- Wyróżnij się lub zgiń - w poszukiwaniu autentycznych elementów wyróżniających Twój biznes
4. Marketing treści
- O czym pisać i co pokazywać, czyli twórz wartościowe treści i podziel się nimi
- Dobre treści, czyli jakie?
- Pomysły na treści – poszukaj wartości dla Twojego klienta.
- Gdzie publikować treści, w jakiej formie i jak je dzielić na lekkostrawne kąski, czyli porozmawiajmy o inteligentnym zarządzaniu kontentem
5. Budujemy zasięg, czyli jak dotrzeć do nowych klientów?
- Jak zdobywać nowych klientów na Instagramie i Facebooku?
- Proste sposoby na tworzenie, planowanie i publikowanie treści na Facebooku i Instagramie
- Dlaczego hasztagi są ważne i jak ich używać, aby przyciągać więcej obserwujących do Twojego profilu?
- Jak zbudować dobry funpage na Facebooku, który będzie angażował Twoich klientów i zachęci ich do korzystania z Twojej oferty?
- Czy warto się reklamować? Gdzie i ile wydawać?
- Jak zdobywać klientów z polecenia? Poproś o opinię i polecenie, czyli to co możesz mieć za darmo
- Inne narzędzia komunikacji marketingowej: e-mail marketing, promocje, eventy i inne
6. Oferta, która przyciągnie klientów
- Zanim skonstruujesz skuteczną ofertę, czyli jak działa mózg klienta?
- Elementy skutecznej oferty
- Czego szukają klienci, czyli o inspiracji, nawigacji i edukacji
SZCZEGÓŁY
- Data: wybierz z listy powyżej
- Cena: 970 zł (brutto)*
- Rodzaj szkolenia: warsztaty
- Wielkość grupy: do 12 osób
- Długość szkolenia: 7h
- Prelegenci: Joanna Mączka - specjalistka ds. strategii marketingowych i komunikacji dla branży beauty i medical
- Regulamin: Dermatic Aesthetic Academy dostępny TUTAJ
- Język: szkolenie prowadzone jest w j. polskim. Osoby zainteresowane szkoleniem w innym języku, proszone są o kontakt pod nr. tel. 575331667
- Miejsce: wybierz z rozwijanej listy powyżej
Szczegółowe adresy szkoleń:
- Wrocław: Medyczne Centrum Szkoleniowe Karaś, ul. Kwiatowa 18 (Bielany Wrocławskie)
- Kraków: MG Beauty Concept, ul. Zabłocie 25/L06
- Warszawa: ul. Arbuzowa 31/3
- Poznań: DERMATIC, ul. Chartowo 5
- Bydgoszcz: Yasumi Medestetic, ul. Dąbrowa 58
- Gdańsk: Bella Clinica, Aleja Rzeczypospolitej 4/151
ZAPRASZAMY
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać opinie. Proszę zalogować się lub zarejestrować
Ulotka | Pobierz |
---|
Regulamin szkolenia | Pobierz |
---|---|
Poziom | Poziom podstawowy |
Tematyka | Marketing i PR |