MARKETING – Jak pozyskiwac nowych klientów do gabinetu estetycznego?

Kod: 18-0012

Zajmujesz się wykonywaniem zabiegów estetycznych? Szukasz sposobu na pozyskanie większej ilości klientów, ale zwyczajnie nie masz na to wszystko czasu, pomysłu albo nie wiesz, od czego zacząć?

Weź udział w szkoleniu marketingowym, które pokaże Ci jak zacząć działać i wdrażać proste, praktyczne rozwiązania, aby pozyskiwać więcej klientów do Twojego gabinetu, jak wprowadzać drobne zmiany, które przyspieszą rozwój Twojego biznesu.

DLA KOGO?

To szkolenie jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś właścicielem lub pracownikiem gabinetu zabiegów estetycznych
  • Chcesz przyciągnąć nowych klientów do gabinetu, ale nie wiesz, jak to zrobić 
  • Szukasz sposobu, aby się wyróżnić od konkurencji
  • Czujesz, że masz potencjał na obsługę większej ilości klientów
  • Chcesz pozyskać „lepszych” klientów
  • Chcesz przyciągać klientów na zabiegi, na których najbardziej Ci zależy
  • Marzysz o tym, aby w końcu zabrać się za zbudowanie własnej marki profesjonalnie
  • Dopiero przymierzasz się lub zaczynasz już stawiać pierwsze kroki na Facebooku i Instagramie
  • Radzisz już sobie z komunikacją w mediach społecznościowych, ale czujesz, że mógłbyś korzystać z nich efektywniej

KORZYŚCI

Podczas szkolenia nauczysz się, krok po kroku:

  • Jak zbudować markę swojego gabinetu, tak aby była atrakcyjna, spójna w przekazie i wyróżnialna w percepcji Twoich klientów
  • Jaką strategię rozwoju biznesu obrać, aby rozwijać sprzedaż usług i maksymalizować zyski
  • Jak tworzyć i dystrybuować treści, aby budować autorytet i zaufanie wśród potencjalnych klientów
  • Jakimi kanałami docierać do nowych klientów i kiedy warto za to zapłacić
  • Jak korzystać z Facebooka, Instagrama i innych kanałów komunikacji, aby maksymalizować dotarcie do Twoich potencjalnych klientów
  • Jak budować treści, które przyciągną klientów, a przy tym samodzielnie to obsłużyć (nie poświęcając temu więcej niż 2h w tygodniu)
  • Jak budować ofertę, która ściągnie klientów do Twojego gabinetu
  • Jak pozycjonować się cenowo, aby być konkurencyjnym i nadal na tym dobrze zarabiać

 

ZAKRES TEMATYCZNY

  • Określenie strategii rozwoju biznesu estetycznego
  • Zdefiniowanie grupy docelowej gabinetu
  • Wytyczne do budowania marki gabinetu
  • Podstawowe zasady funkcjonowania gabinetu estetycznego na Facebooku i Instagramie
  • Zasady tworzenia i dystrybucji treści w mediach społecznościowych
  • Budowa harmonogramu marketingu treści
  • Zdefiniowanie optymalnych kanałów i narzędzi komunikacji marketingowej
  • Budowa atrakcyjnej oferty na zabiegi
  • Określenie pozycjonowania cenowego usług gabinetu

Więcej informacji oraz kontakt do Akademii

  • Telefon: +48 575 331 667 
  • Mail: szkolenia@dermatic.pl 

SZCZEGÓŁY

1. Data: wybierz z listy powyżej

2. Cena: 970 zł (brutto)*

3. Rodzaj szkolenia: warsztaty

4. Wielkość grupy: do 12 osób

5. Długość szkolenia: 8h

6. Prelegenci: Joanna Mączka - specjalistka ds.  strategii marketingowych i komunikacji dla branży beauty i medical

7Regulamin: Dermatic Aesthetic Academy dostępny TUTAJ >

PROGRAM 

1. Dlaczego niektóre gabinety estetyczne świetnie sobie radzą, a inne nie?

  • 3 strategie rozwoju biznesu estetycznego: która jest dla Ciebie?
  • Zaplanuj podróż klienta (prosto do Twojego gabinetu)
  • Trendy, czyli z jakim klientem mamy dzisiaj do czynienia
  • Jak budować markę gabinetu estetycznego w erze nowoczesnego marketingu

2. Grupa docelowa, czyli kto jest Twoim klientem?

  • Zdefiniuj persony, czyli przyciągaj właściwego klienta
  • Jakich klientów obecnie przyciągasz, a jakich chciałabyś? Na jakich szczególnie Ci zależy?

 

3. Budujemy markę Twojego gabinetu

  • Gdzie zaczyna się marka? Dużo wcześniej zanim klienci trafią do Twojego gabinetu!
  • Zbuduj markę, czyli pokaż, kto tu jest ekspertem
  • Wyróżnij się lub zgiń - w poszukiwaniu autentycznych elementów wyróżniających Twój biznes

 

4. Marketing treści

  • O czym pisać i co pokazywać, czyli twórz wartościowe treści i podziel się nimi
  • Dobre treści, czyli jakie?
  • Pomysły na treści – poszukaj wartości dla Twojego klienta.
  • Gdzie publikować treści, w jakiej formie i jak je dzielić na lekkostrawne kąski, czyli porozmawiajmy o inteligentnym zarządzaniu kontentem

 

5. Budujemy zasięg, czyli jak dotrzeć do nowych klientów?

  • Jak zdobywać nowych klientów na Instagramie i Facebooku?
  • Proste sposoby na tworzenie, planowanie i publikowanie treści na Facebooku i Instagramie
  • Dlaczego hasztagi są ważne i jak ich używać, aby przyciągać więcej obserwujących do Twojego profilu?
  • Jak zbudować dobry funpage na Facebooku, który będzie angażował Twoich klientów i zachęci ich do korzystania z Twojej oferty?
  • Czy warto się reklamować? Gdzie i ile wydawać?
  • Jak zdobywać klientów z polecenia? Poproś o opinię i polecenie, czyli to co możesz mieć za darmo
  • Inne narzędzia komunikacji marketingowej: e-mail marketing, promocje, eventy i inne

 

6. Oferta, która przyciągnie klientów

  • Zanim skonstruujesz skuteczną ofertę, czyli jak działa mózg klienta?
  • Elementy skutecznej oferty
  • Czego szukają klienci, czyli o inspiracji, nawigacji i edukacji

 

 

 

 

 

Napisz recenzję produktu i otrzymaj dodatkowe punkty Dermatic!

  1 gwiazdka 2 gwiazdki 3 gwiazdki 4 gwiazdki 5 gwiazdek
Quality
Regulamin szkolenia Pobierz
Poziom Poziom podstawowy
Tematyka Marketing i PR