MyPharm - Alidya - Elisir - Jalupro

MyPharm  - Alidya - Elisir - Jalupro

Nazwa firmy zawiera hieroglif MAY ("mei"), który oznacza piękno, symbolizując wolę tworzenia piękna.Maypharm Co., Ltd. (MAYPHARM) to globalna firma założona w 2015 roku, specjalizująca się w produktach medycyny estetycznej przeznaczonych do przeciwdziałania starzeniu się skóry i odmładzania.Maypharm Co., Ltd. zobowiązuje się dostarczać innowacyjne rozwiązania kosmetologiczne, spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i skuteczności, jednocześnie zaspokajając potrzeby pacjentów i praktyków.Maypharm oferuje autentyczne produkty estetyczne oraz produkty do pielęgnacji skóry o wysokiej jakości.Celem firmy jest zapewnienie, że potrzeby klientów są zaspokajane zgodnie z wysokimi standardami obsługi.Wszystkie produkty są produkowane w Korei.

Elisir - szwajcarska jakość 


Gama produktów medycznych marki Swiss Scientific Lab Elisir Bio, Elisir Lux, Elisir Col i Elisir Lift to preparaty, który aktywują kaskadę reakcji w wyniku pobudzenia receptorów CD44 znajdujących się na fibroblastach, przez co są w stanie wywołać reakcję biostymulacji odbudowując braki we włóknach białkowych takich jak kolagen, elastyna i glikozaminoglikanów poprzez optymalizację funkcji skóry i spowolnienie uszkodzeń biologicznych.
Wszystkie produkty Elisir-Line są wyrobami medycznymi klasy III, certyfikowanymi przez Istituto Superiore di Sanità.
JALUPRO® to linia preparatów będących odkryciem włoskiej firmy Professional Derma

Ta szwajcarska firma biotechnologiczna, zajmuje się opracowywaniem innowacyjnych urządzeń i preparatów medycznych. Szczególnie aktywna jest w dziedzinach medycyny estetycznej, ortopedii i okulistyki.

Terapia preparatami JALUPRO skutecznie odżywia tkanki po inwazyjnych terapiach. Znalazła zastosowanie w walce z bliznami, zmarszczkami, rozstępami . Aminokwasowa Terapia Zastępcza JALUPRO może być stosowana zarówno na twarz jak i całe ciało.

Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru