Dermatic Premium Club

Zwiń opis

Brak produktów odpowiadających zapytaniu.

REGULAMIN DERMATIC PREMIUM CLUB

OGÓLNE ZAŁOŻENIA ZDOBYWANIA BEAUTY COINS

     1. Każdy zarejestrowany Klient naszego sklepu może korzystać z benefitów Dermatic Premium Club i wymieniać zebrane Beauty Coins na produkty. 

     2. Beauty Coin to wirtualna waluta w naszym sklepie. 

     3. Warunkiem skorzystania z programu lojalnościowego jest założenie indywidualnego konta.

     4. Każdy produkt w ofercie dermatic.pl ma przydzieloną konkretną ilość Beauty Coins, którą Klient otrzyma za jego zakup i kiedy zamówienie będzie kompletne.

     5. Kompletne zamówienie oznacza zamówienie opłacone. Wówczas Klient dostaje powiadomienie mailowe o ilości zdobytych Beauty Coins.

     6. W przypadku zwrotu produktów/ rezygnacji z zamówienia, naliczone Beauty Coins zostaną anulowane.

     7. Za rejestrację i aktywowanie konta na dermatic.pl, Klient otrzyma 50 Beauty Coins

     8. Za wypełnienie formularza na Swoim indywidualnym koncie, Klient otrzyma 150 Beauty Coins.

     9. Za wykorzystanie vouchera cenowego na pierwsze zakupy, Klient otrzyma 100 Beauty Coins.

    10. Za zakup pakietów startowych dla nowo zarejestrowanych klientów, Klient otrzyma 50 Beauty Coins.

    11. Za wykorzystanie vouchera edukacyjnego dla nowo zarejestrowanych klientów, Klient otrzyma 50 Beauty Coins.

    12. Za każdą recenzję zakupionego produktu i zatwierdzoną przez administratora, Klient otrzyma 10 premiowych Beauty Coins.

    13. Opinie nie merytoryczne lub zawierające jedno słowo, nie będą zatwierdzane przez administratora.

    14. Ze względów formalnych produkty wymienione za Beauty Coins, pojawią się w koszyku Klienta za 0,01 gr. 

ZASADY WYKORZYSTANIA BEAUTY COIN

     1. Za zebrane Beauty Coins Klient  może odebrać każdy produkt w naszej ofercie z wyłączeniem Szkoleń i webinarów.

     2. Na stronie każdego produktu, który może zostać wymieniony za Beauty Coins, klient może przeczytać informację za ile Beauty Coins dany produkty może być wymieniony.

     3. Spieniężenie Beauty Coins nie jest możliwe.

TERMIN WAŻNOŚCI PROGRAMU I BEAUTY COIN

     1. Klient pracuje na Swój poziom od 06.02 do 31.12.2023

     2. Licznik  zdobytych Beauty Coins  wyzeruje się 31.12.23

     3. Benefity ważne są przez rok od momentu wejścia na dany poziom (przykład: klient zdobywa poziom ZŁOTY 15.05.2023 i benefity w tym darmową dostawę  utrzymuje do 15.05.2024)

MONITORING BEAUTY COINS

     1. Aktualną liczbę Beauty Coins oraz historię transakcji związanych z ich zdobywaniem i wymianą, Klient może śledzić po zalogowaniu się na Swoje konto.

OGÓLNE ZAŁOŻENIA OSIĄGANIA POZIOMÓW W DERMATIC PREMIUM CLUB

     1. Każdy zarejestrowany Klient naszego sklepu może korzystać z benefitów Dermatic Premium Club i otrzymać benefity za osiąganie coraz wyższych poziomów.

     2. Warunkiem skorzystania z programu lojalnościowego jest założenie indywidualnego konta i dokonywanie zakupów.

     3. W Dermatic Premium Club są cztery poziomy Klientów – Brązowy, Srebrny, Złoty i Platynowy.

     4. Każdy poziom posiada warunki, które należy spełnić aby otrzymać benefity przypisane do niego

          - Poziom brązowy – aktywuje się po zdobyciu min. 500 Beauty Coins w danym roku kalendarzowym.

          - Poziom srebrny - aktywuje się po zdobyciu min. 1,500 Beauty Coins w danym roku kalendarzowym.

          - Poziom złoty - aktywuje się po zdobyciu min. 5,000 Beauty Coins w danym roku kalendarzowym.

          - Poziom platynowy - aktywuje się po zdobyciu min. 15,000 Beauty Coins w danym roku kalendarzowym.

     5. Im więcej zdobytych BC łącznie, w danym roku kalendarzowym, tym wyższy poziom Klienta. Im wyższy poziom Klienta, tym atrakcyjniejsze benefity. Lista benefitów, które można otrzymać po osiągnięciu konkretnego poziomu jest zaprezentowana na grafikach powyżej oraz na koncie klienta.

     6. W przypadku zwrotu produktów lub rezygnacji z zamówienia, nowo osiągnięty poziom Klienta nie zostanie anulowany.

     7. Każdorazowo po osiągnięciu nowego poziomu, Klient otrzyma dedykowany e-mail informacyjny a także, zostanie zaktualizowany widok zakładki „Moje Benefity” na indywidualnym koncie Klienta na stronie Dermatic.pl.

     8. Benefity w formie fizycznej zostaną dodane automatycznie do pierwszego zamówienia po osiągnięciu konkretnego poziomu oraz które posiada zakupione inne fizyczne produkty.  Benefity wysyłane w formie fizycznej zostają dodane automatycznie do koszyka. Benefity nie dodadzą się automatycznie do koszyka klienta, jeśli zamówienie będzie zawierało wyłącznie produkty wirtualne (np. webinar, szkolenie).

     9. Ze względów formalnych, wszystkie benefity odbierane w formie fizycznej ( np.  paczka materiałów marketingowych i gadżetów do gabinetu), będą pojawiać się w koszyku Klienta za 0,02 gr. 

    10. Klient może samodzielnie usunąć benefity ze Swojego koszyka, jeśli uzna, że nie chce ich odbierać. Jeśli Klient zdecyduje jednak, że chce odebrać benefit, proszony jest o kontakt z naszą Obsługa Klienta pod nr tel. (+48) 690 020 021.

    12. Benefity cyfrowe tj. vouchery na ofertę Dermatic Aesthetic Academy będą miały automatycznie zmniejszoną cenę w koszyku klienta.

    13. Jeśli po wejściu na stronę z e-bookami płatnymi i webinarami Klient nie będzie widział produktów, prosimy o cierpliwość – prawdopodobnie pracujemy właśnie nad poszerzeniem oferty.

    14. Vouchery z poszczególnych poziomów na ofertę Dermatic Aesthetic Academy, sumują się, tj, jeśli Klient, będąc na poziomie brązowym, nie wykorzysta vouchera,, wówczas osiągając wyższy poziom, otrzyma kolejny wyższy voucher będący sumą wartości vouchera z poziomu brązowego (250zł) i vouchera z poziomu srebrnego ( 500zł itd.)

    15. Jeden cykl osiągnięcia wszystkich poziomów w Dermatic Premium Club trwa rok kalendarzowy. Po tym czasie zebrane  przez ten okres Beauty Coins zerują się i rozpoczyna się nowe naliczanie.

    16. W przypadku niewykorzystania vouchera na szkolenie/webinar z poprzedniego roku, ich wartość automatycznie się zsumuje i doda do wartości Vouchera na ofertę Dermatic Aesthetic Academy w nowej odsłonie Programu Lojalnościowego.

    17. Kiedy Klient przy okazji jednego zamówienia „przeskoczy” od razu z poziomu startowego na poziom srebrny lub z poziomu brązowego na złoty, wówczas w koszyku naliczą mu się automatycznie również benefity z pośrednich poziomów.