MyPharm - iLead - Promoitalia - Radiesse - True Men Skin Care - Perfectha Derm

MyPharm  - iLead - Promoitalia - Radiesse - True Men Skin Care - Perfectha Derm

Nazwa firmy zawiera hieroglif MAY ("mei"), który oznacza piękno, symbolizując wolę tworzenia piękna.Maypharm Co., Ltd. (MAYPHARM) to globalna firma założona w 2015 roku, specjalizująca się w produktach medycyny estetycznej przeznaczonych do przeciwdziałania starzeniu się skóry i odmładzania.Maypharm Co., Ltd. zobowiązuje się dostarczać innowacyjne rozwiązania kosmetologiczne, spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i skuteczności, jednocześnie zaspokajając potrzeby pacjentów i praktyków.Maypharm oferuje autentyczne produkty estetyczne oraz produkty do pielęgnacji skóry o wysokiej jakości.Celem firmy jest zapewnienie, że potrzeby klientów są zaspokajane zgodnie z wysokimi standardami obsługi.Wszystkie produkty są produkowane w Korei.
Promoitalia od ponad 20 lat jest synonimem sukcesu i innowacyjności w dziedzinie medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej.

Firma posiada trzy konkretne linie: linię kosmetyczną zajmującą się wypełniaczami, mezoterapią, peelingami i kosmeceutyką. linię urządzeń medycznych oraz trzecią - linię z akcesoriami zarówno do medycyny estetycznej jak i chirurgii.
Włoskie mezokoktajle Promoitalia, w zależności od formuły – rewitalizują twarz oraz ciało, pomagają w walce z cellulitem i otyłością lub oddziałują na skórę głowy, hamując różne rodzaje łysienia.
Radiesse to jedyny oryginalny i zaaprobowany przez FDA (Food and Drug Administation) stymulator tkankowy i jednocześnie wypełniacz na bazie hydroksyapatytu wapnia.

Opracowany przez światowego lidera w medycynie estetycznej od 1953, niemiecką firmę Merz Aesthetics. W składzie posiada fosfor i wapń, które naturalnie występują w ludzkim organizmie.

Matryca żelowa daje natychmiastowy efekt , wstrzyknięty żel całkowicie się wchłania przez organizm po około 3 miesiącach od iniekcji, nie oznacza to, że efekt jest krótkotrwały. Wypełniacz Radiesse do tego czasu wytwarza nowe włókna kolagenowe, które zagęszczają skórę i sprawiają, że staje się ona naturalna i odzyskuje młodość, a sama żywotność włókien kolagenowych wynosi prawie 2 lata!

Dzięki temu Radiesse ma dwa kierunki działania - zapewnia natychmiastowy efekt wypełnienia zmarszczek i stymulacji skóry do produkcji kolagenu, a także długotrwały czyli nowo wyprodukowany kolagen, który w zależności od obszaru wstrzyknięcia utrzymuje się do 35 miesięcy, który długotrwale zagęszcza i wypełnia skórę. Radiesse natychmiastowo nadaje twarzy efekt wypełnienia, przywraca utracony kontur twarzy, wygładza nawet największe zmarszczki (głębokie). Odbudowuje utraconą jędrność twarzy bez efektu nadkorekcji.
True™ men skin care to marka męskich kosmetyków, które zapewniają zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska.

Formuły kremów true™ z linii advanced age & pollution defence wypełniają składniki aktywne w wysokich stężeniach o silnych właściwościach przeciwstarzeniowych, nawilżających, regenerujących i ochronnych.

Misją jest tworzenie ultra skutecznych kosmetyków z wysokiej jakości składników które w miażdżącej przewadze są naturalne, ale marka nie bois się dodawać do nich składników będących efektami biotechnologicznego hi-tech.
Perfectha to kompletna gama wypełniaczy na bazie kwasu hialuronowego, która dokonuje korekty oznak starzenia i pozwala uzyskać niezwykle naturalne efekty.
Preparat składa się z całkowicie naturalnej substancji - kwasu hialuronowego, który dzięki swoim właściwościom poprawia witalność i nawilżenie skóry pozwalając jej wyglądać dłużej młodo i pięknie.

Perfectha w zależności od rodzaju (Derm , Deep, SubSkin, Complement) jest preparatem przeznaczonym do wypełnień zarówno drobnych i powierzchownych zmarszczek, konturu ust, ust, jak i również głębokich zmarszczek,fałd nosowo – wargowych, oraz do modelowania owalu twarzy. Efekty po zabiegu preparatem Perfectha są natychmiastowe i długotrwałe.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru