Materiały do pobrania - Caregen

Materiały do pobrania - Caregen

Od 2002 roku Laboratoria Caregen są globalnym dostawcą czynników wzrostu oraz peptydów biomimetycznych w przemyśle kosmetycznym.

Działające od wielu lat, zaawansowane Centrum Badawczo-Rozwojowe przyczyniło się do opatentowania innowacyjnych aktywnych składników wchodzących w skład produktów wielu renomowanych światowych firm.

Linie zaawansowanych preparatów pod własną marką to:

  • DR.CYJ Hair Filler - skondensowany preparat do mezoterapii skóry głowy z peptydami biomimetycznymi i technologią przedłuzonego uwalniania peptydów.
  • Prostrolane - najnowsza linia prepartów do peptydowej terapii twarzy i ciała z technologią przedłużonego uwalniania peptydów.
  • Revofil – wypełniacze z unikalnym połączeniem kwasu hialuronowego i peptydów biomimetycznych.
  • Aquashine – preparaty do głębokiej mezoterapii igłowej.
  • Dermaheal – zaawansowane technologicznie preparaty z peptydami biomimetycznymi i czynnikami wzrostu.
  • Pelo Baum – szampon, odżywka i serum do włosów i skóry głowy na bazie trzech opatentowanych peptydów stymulujących ich wzrost, witamin oraz ekstraktów roślinnych.


  • Koreańska firma biotechnologiczna Laboratoria Caregen prowadzi szereg badań naukowych, skoncentrowana jest szczególnie na odbudowie włosów i zapobieganiu pigmentacji, dostarcza czynniki wzrostu i peptydy biomimetyczne do produktów takich marek jak La Prairie, Revlon czy L‘oreal.
    Zwiń opis

    Brak produktów odpowiadających zapytaniu.

    E-booki i materiały do pobrania

    Osoby prowadzące lub dopiero zamierzające otworzyć gabinet medycyny estetycznej powinny posiadać odpowiednią wiedzę na temat kosmetologii oraz opieki nad pacjentami. Jej pogłębianie i poszerzanie jest konieczne przez cały okres działalności zawodowej. Na szczęście, w Dermatic znaleźć można odpowiednie e-booki i inne materiały szkoleniowe do pobrania.

    Jak wszystkie inne dziedziny wiedzy, kosmetologia i medycyna estetyczna stale się rozwijają. Pojawiają się nowe techniki, przybywa rodzajów kosmetyków, lakierów oraz innych substancji używanych w gabinetach. Warto wreszcie poszerzać swoje kompetencje, aby nie stać zawodowo w miejscu, lecz rozwijać się i awansować. Przede wszystkim zaś - im większa specjalistyczna wiedza, kompetencje i doświadczenie, tym więcej zadowolonych klientów. 

    Dlaczego warto szkolić się z Dermatic?

    Najprościej rzecz ujmując, Dermatic oferuje darmową profesjonalną wiedzę z dziedziny medycyny estetycznej i kosmetologii. Możemy dowiedzieć się więcej przykładowo o przyczynach starzenia się skóry, metodach pielęgnacji skóry dojrzałej oraz różnorodnych technikach zabiegowych. Poznamy prawidłowe zasady opieki nad pacjentem/klientem.

    Wszystko to dzięki przystępnym materiałom szkoleniowym, zwłaszcza darmowym e-bookom z dziedziny medycyny estetycznej oraz kosmetologii. Ich zakres rodzajowy i tematyczny jest szeroki, znajdziemy wśród nich materiał "Przyczyny starzenia się skóry" oraz "Metody pielęgnacji skóry dojrzałej". E-booki poświęcone są również protokołom zabiegowym oraz wielu innych tematom. Dzięki Dermatic pozyskamy gotowe protokoły zabiegowe.

    Na tym lista materiałów oferowanych przez Dermatic się nie kończy. Dostępne są też chociażby vouchery prezentowe na szkolenie i na zabieg.

    Wysyłka zamówionych materiałów jest ekspresowa, natomiast dostawa darmowa.

    W czym jeszcze pomoże nam Dermatic?

    Specjalistyczna wiedza jest oczywiście niezbędna do prowadzenia gabinetu medycyny estetycznej, sama w sobie nie wystarcza jednak do przyciągnięcia klientów. Potrzebny jest dobry marketing. Dermatic pomoże nam zdobyć wiedzę i umiejętności również w tym zakresie. Pokaże nam, jak wyróżnić się na rynku.

    Coraz więcej osób poszukuje informacji o punktach usługowych w internecie, dlatego pytanie: "Jak tworzyć wartościowe i angażujące treści w social mediach?" postawić sobie powinien każdy przedsiębiorca, w tym oczywiście również osoba prowadząca gabinet medycyny estetycznej lub salon kosmetyczny. Dermatic pomoże znaleźć na nie odpowiedź, zaprezentuje skuteczne techniki marketingu internetowego. 

    Ważny jest również marketing w samym gabinecie zabiegów medycyny estetycznej. Aranżacja jego przestrzeni powinna spełniać wytyczne marketingowe, podobnie jak nasze zachowanie wobec klientów. Oprócz świadczenia im usług, powinniśmy zatroszczyć się o to, by mile nas zapamiętali i przywiązali się do naszego gabinetu oraz zachęcili swoich znajomych do korzystania z niego. Tutaj bardzo pomocne okazują się upominki, jak chociażby vouchery. Dermatic nie tylko przekaże nam wiedzę z zakresu marketingu w gabinecie medycyny estetycznej, ale też dostarczy vouchery na prezent do wydrukowania.

    Konkludując, we współpracy z Dermatic nie tylko zdobędziemy i pogłębimy profesjonalną wiedzę z dziedziny medycyny estetycznej oraz kosmetologii, ale też poznamy techniki marketingu w gabinecie i socjal mediach oraz pozyskamy materiały na upominki dla naszych klientów.

    Więcej informacji znajdziesz TUTAJ