Innoaesthetics - Mesoestetic - Pharmann

Innoaesthetics - Mesoestetic  - Pharmann

Hiszpańskie laboratorium Innoaesthetics w oparciu o wieloletnie doświadczenie w branży medycyny estetycznej i kosmetologii, stworzyło gamę innowacyjnych oraz skutecznych preparatów.
Nowoczesne rozwiązania naukowe oraz wnikliwe badania zespołu ekspertów, pozwoliły na dobór najlepszych i wysoce skoncentrowanych składników w celu zaprojektowania optymalnych formuł przeznaczonych do kuracji rożnego rodzaju defektów skórnych.

Preparaty Innoaesthetics charakteryzują się wysoką skutecznością działania przy jednoczesnym, minimalnym ryzyku wystąpienia podrażnień.
Mesoestetic Laboratories powstało w 1984 roku w Hiszpanii i obecnie jest to jedno z czołowych na świecie laboratoriów farmaceutycznych, będących producentem i dystrybutorem wysokiej jakości produktów medycznych z dziedziny medycyny estetycznej i kosmetologii.

Doskonałość produktów potwierdzają nie tylko badania medyczne, ale również miliony zadowolonych klientów i liczne nagrody i wyróżnienia, przyznawane również w Polsce, np. w 2014 r za terapię Cosmelan – jako najskuteczniejszą na rynku kuracjęi na przebarwienia.
Marka Mesoestetic otrzymała miano referencyjnej firmy w sektorze medycyny estetycznej, dzięki nowatorskim produktom, nieustannemu dążeniu do doskonalenia formuł preparatów, licznym innowacjom i rozwojowi.
Firma Pharmann jest firmą rodzinną działającą w branży kosmetycznej i farmaceutycznej. Właściciele są farmaceutami z ponad 20 letnim doświadczeniem w przemyśle farmaceutycznym, kosmetycznym i badaniach klinicznych.

Firma oferuje zaawansowane linie kosmeceutyków zawierające peptydy biomimetyczne oraz dokładne wyselekcjonowane, regeneracyjne składniki aktywne. Wykorzystujemy technologię liposomalną, dzięki której unikalne kompozycje sprawdzonych substancji aktywnych docierają do głębszych warstw skóry, zwiększając skuteczność działania i efektywność produktów.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru