Oczy - Inna - All Natural - ialuset - Kerr - NeoGenesis
Strefa wokół oczu to bardzo delikatna okolica ze względu na budowę anatomiczną. Musi być traktowana z rozwagą i największą delikatnością.
Dlatego produkty i zabiegi jakie dobierzemy muszą być przemyślane i indywidualnie dostosowane do każdego przypadku. Jest to problem, który dotyka ponad połowy kobiet i mężczyzn po 40 roku życia. Zanim jednak dobierzemy odpowiedni zabieg, musimy wykluczyć przede wszystkim problemy zdrowotne. Poniżej przedstawiamy typowe problemy okolicy oczu z jakimi zgłaszają się Wasi klienci oraz ich rozwiązanie:ALL NATURAL- Innowacyjna technologia kosmetyczna i transparentność marki. All Natural wyznacza nowy kierunek skutecznej pielęgnacji skóry nastawionej na jej nawilżanie i odmładzanie! Marka każdorazowo opiera swoją recepturę na bogatej bazie o zawartości min. 50% ekstraktów roślinnego i organicznego pochodzenia. Jest to innowacyjne rozwiązanie, ponieważ zawartość wody w kosmetykach potrafi sięgać nawet 80% w preparatach nawilżających i 60% w produktach „tłustych”. Koreańskie kosmetyki All Natural łączą dbanie o zdrowie z naturalnym pięknem!
ialuset to krem który stał się hitem francuskiej branży beauty i najczęściej kupowanym kremem! ialuset z czystym kwasem hialuronowym, to krem nawilżający, który oprócz głównego zastosowania czyli regeneracji ran i otarć, doskonale rewitalizuje skórę. Wytwarzany jest z najwyższej jakości składników aktywnych, w ścisłych warunkach laboratoryjnych. Stosowane przez całą wiosnę i lato, serum hialuronowe, w postaci żelowej, przynosi natychmiastowe nawilżenie. Włączone do pielęgnacji kwasy hialuronowe, wymagają kremowej i bardziej skoncentrowanej formy hialuronu. Ponieważ nie zawiera substancji okluzyjnych, zaleca się nałożyć go pod kosmetyk lipidowy. Krem zalecany jest dla każdej skóry w każdym wieku.
Firma Kerr działa od ponad 130 lat i stała się wiodącym producentem materiałów stomatologicznych, sprzedawanych na całym świecie. Oferuje produkty do profilaktyki, dezynfekcji i sterylizacji, leczenia zachowawczego, endodontycznego, protetycznego, dla techników dentystycznych. Dzięki wnoszonym przez Kerr postępom w stomatologię estetyczną przez działania edukacyjne i dostarczanie zrównoważonych rozwiązań opartych na informacjach pochodzących od klinicystów, marka stała się synonimem spójności dla osób związanych zawodowo ze stomatologią.