Fillmed Laboratoires - Next Generation Hyaluronics - Obagi

Fillmed Laboratoires - Next Generation Hyaluronics - Obagi

Od ponad 30 lat, Fillmed Laboratoires (dawniej Filorga), dostarcza na rynek innowacyjne rozwiązania dedykowane do walki z procesami starzenia się skóry. Dziś Fillmed to lider oferujący rozwiązania przeciwstarzeniowe wykorzystywane w gabinetach medycyny estetycznej, gabinetach kosmetologicznych oraz stosowane jako pielęgnacja domowa.

Fillmed może pochwalić się szeroką ofertą innowacyjnych, niechirurgicznych preparatów przeciwstarzeniowych: wypełniaczy zmarszczek (ART FILLER), preparatów do mezoterapii (NCTF), peelingów oraz urządzeń do fotostymulacji (LED).
NGH została założona w celu nieustannego dążenia do piękna, zdrowia i dobrego samopoczucia, wprowadzając przy tym nowe wrażenia klientów dla kobiet i mężczyzn.
Zawsze dążąc do perfekcji, NGH opiera się wyłącznie na najlepszych partnerach i surowcach, co skutkuje dystrybucją innowacyjnych produktów najwyższej jakości w dziedzinie medycyny estetycznej, aby sprostać i przewyższyć oczekiwania profesjonalistów i ich klientów.
Aby przewyższyć ich oczekiwania, dobieramy najlepsze surowce, najlepsze procesy produkcyjne i najlepszych partnerów, aby dostarczać unikalne rozwiązania estetyczne.
Obagi Medical Products, Inc. jest globalną firmą farmaceutyczną, założoną w 1988 roku przez czołowych specjalistów w zakresie pielęgnacji skóry.

Kosmetyki pielęgnacyjne Obagi®. są tworzone z myślą o zminimalizowaniu efektów przedwczesnego starzenia się skóry, przebarwień, trądziku oraz uszkodzeń posłonecznych.

Dlaczego Obagi?

Program Obagi to kompleksowe podejście do pielęgnacji skóry bazujące na solidnych zasadach naukowych. Jest jedyny w swoim rodzaju, ponieważ zapewnia zindywidualizowaną pielęgnację, poprzez wykorzystanie dogłębnej wiedzy medycznej, ponadprzeciętnych umiejętności oraz innowacji. Każdy może wybrać właściwy program leczenia dla siebie.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru