Zmarszczki płytkie - Dives - Edra Urban & Partner - Lysoform Dr Hans Rosemann GmbH - Nithya - Sofiderm
Zmarszczki pojawiają się na naszej skórze nawet już po 20 roku życia. Głównie można zauważyć wtedy umiarkowane linie w kącikach oczu, na czole i przy ustach.
Na redukcję płytkich zmarszczek składa się wiele czynników, które zależne są od świadomości i działań naszych pacjentów. Podczas konsultacji warto zapytać o stosowaną dietę, ilość snu i kosmetyki, które na co dzień aplikują. Pamiętajmy, że dobór zabiegu i wykorzystanych w nich preparatów zależy od kondycji skóry pacjenta i jego ogólnego stanu zdrowia. Warto postawić na jakość i skuteczność, tak jak setki profesjonalistów, którzy zaufali produktom z naszej hurtowni Dermatic:DIVES MED to nowy wymiar wyrobów medycznych i kosmetycznych stworzony do walki o zdrową i piękną skórę. Innowacyjne składy, synergistyczne połączenia, wysoka kondensacja formuł oraz nowoczesne i zaawansowane technologie produkcji to świat DIVES MED, w którym Piękno i Młodość znów są MOŻLIWE…
Lysoform jest jedną z wiodących marek na świecie od 1900 roku, synonimem środków dezynfekujących i profesjonalnych szkoleń. Lysoform oznacza higienę, czystość i zdrowie.
Ta włoska firma jest jedynym właścicielem marki NITHYA i jedyną marką własną. Wieloletnie doświadczenie w produkcji produktów kolagenowych pozwoliło na stworzenie produktu o najmniejszych skutkach ubocznych i odczynach alergicznych. Idealnie dobrane stężenie kolagenu i protokół zabiegowy sprawiają że rezultaty są wyjątkowo zadowalające.
Firma TECHDERM jest profesjonalnym producentem kwasu hialuronowego w żelu i oferuje najwyższej jakości wypełniacze HA dla medycyny estetycznej.Wszystkie produkty wytwarzane są poprzez zaawansowane metody biotechnologiczne. Zgodność ze standardem wg dyrektyw ISO-13485 Medical Device; CPMP / 135/95; 21 CFR Part 11; i wszystkie inne stosowne wymagania regulacyjne urządzeń medycznych powodują, że firma kontroluje każdy szczegół w trakcie procesu produkcji, aby zapewnić najlepszą jakość produktów dla naszych klientów.