Dolina łez - D-Lab Nutricosmetics - Proage - Promoitalia - Skin Tech

Dolina łez - D-Lab Nutricosmetics - Proage - Promoitalia - Skin Tech

Dolina łez czyli zagłębienie pod okiem w obrębie oczodołu, przechodzącego na policzek sprawia, że wyglądamy na zmęczonych, smutnych, chorych i dużo starszych.

Istnieje wiele sposobów ten mankament, m.in. mezoterapia, osocze i fibryna bogatopłytkowe lub wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego. Zastosowanie kwasu hialuronowego daje natychmiastowy efekt wypełnienia „doliny łez”.

Spłycają się skośne zagłębienia występujące pod oczami dzięki czemu cała twarz natychmiast staje się bardziej pogodna i zrelaksowana. Znikają zasinienia i cienie występujące pod oczami, które były efektem zapadnięcia tej okolicy.

Z czasem wzrasta także gęstość i jędrność skóry.

Co zatem będzie najskuteczniejsze?

  • jest delikatnym, usieciowanym żelem kwasu hialuronowego. Rozprowadza się po tkankach bardzo gładko, dzięki czemu uzyskujemy naturalne i niemal natychmiastowe efekty.
  • jest wypełniaczem, który w swoim składzie zawiera średnio-usieciowany kwas hialuronowy, odpowiednio zbilansowane aminokwasy, przeciwutleniacze, minerały oraz witaminę B6 oraz 0,3 lidokainy
  • Na cienie pod oczami polecamy np.

  • Dermaheal Dark Circle Solution
  • Light Eyes Ultra
  • NCTF 135 HA CE
  • Na worki pod oczami polecamy np.

  • Dermaheal Eyebag Solution
  • RRS HA Eyes

  • D-LAB Nutricosmetics - francuski producent najwyższej jakości suplementów diety.

    Całość została zaprojektowana i wyprodukowana we Francji. Marka posiada najwyższy certyfikat jakości produkowanej żywności ISO 22000. Produkty zostały poddane podwójnej analizie mikrobiologicznej w celu zapewnienia ich jakości i bezpieczeństwa. Całość jest wolna od GMO, nie zawiera konserwantów, kapsułki są wegetariańskie. Żaden z produktów nie był nigdy testowany na zwierzętach. Firma mocno dba o ekologię, wszystkie opakowania są stworzone do recyclingu.

    Suplementy D-Lab jest to najnowsza generacja odżywczych nutrikosmetyków. Eksperci D-LAB stworzyli produkty, które wpływają na niezbędne funkcje naszego organizmu: poprawiają samopoczucie, wpływają na równowagę kwasowo-zasadową, zdrowie mikroflory i oddychanie komórkowe.

    Aby podkreślić korzyści płynące ze składów nutrikosmetyków, D-LAB stworzył odpowiednie programy dietetyczno-suplementowe, zawierając w nich kilka uzupełniających się produktów. Celem tego jest łatwiejszy sposób przyswajania i osiągnięcia zamierzonego celu w minimalnym czasie.

    Promoitalia od ponad 20 lat jest synonimem sukcesu i innowacyjności w dziedzinie medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej.

    Firma posiada trzy konkretne linie: linię kosmetyczną zajmującą się wypełniaczami, mezoterapią, peelingami i kosmeceutyką. linię urządzeń medycznych oraz trzecią - linię z akcesoriami zarówno do medycyny estetycznej jak i chirurgii.
    Włoskie mezokoktajle Promoitalia, w zależności od formuły – rewitalizują twarz oraz ciało, pomagają w walce z cellulitem i otyłością lub oddziałują na skórę głowy, hamując różne rodzaje łysienia.
    Skin Tech Pharma Group to jedna z pierwszych firm w medycynie estetycznej, która od 1996 roku oferuje produkty do kompleksowej regeneracji skóry o niezrównanej skuteczności.

    Skin Tech Pharma Group S.L. to firma z siedzibą na Costa Brava (w miejscowości Empuriabrava) w Hiszpanii, która powstała w wyniku połączenia trzech firm o długiej i uznanej tradycji na światowym rynku estetycznym: Skin Rebirth S.L. (SKIN TECH), Aesthetic Dermal S.L. (RRS® i XL Hair®) i Sicosmedd Eurolab S.L. Ta fuzja pozwoliła na rozwój różnych gałęzi z branży kosmetycznej, farmaceutycznej oraz badawczo-rozwojowej i wytwórczej.

    Pełna oferta Skin Tech zawiera trzy grupy produktów:

  • Peelingi medyczne przeznaczone do stosowania przez lekarzy medycyny estetycznej
  • Dermokosmetyki medyczne do stosowania przez pacjentów, jako uzupełnienie terapii peelingujących
  • Koktajle biorewitalizujące RRS.
  • Zwiń opis

    Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

    Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru