Conny - Next Generation Hyaluronics - Venome devices

Conny - Next Generation Hyaluronics - Venome devices

Koreańska marka kosmetyczna, której produkty do pielęgnacji są silnie inspirowane koreańską filozofią piękna.
Charakteryzuje się ona stosowaniem przemyślanego połączenia składników aktywnych oraz roślinnych ekstraktów, dopasowanych do indywidualnych potrzeb cery.
Maseczki w płachcie są niezwykle proste w stosowaniu. Materiał jest miękki i precyzyjnie docięty do uniwersalnego wymiaru twarzy, dlatego tak dobrze przylega. Został obficie nasączony odżywczymi esencjami z naturalnymi składnikami aktywnymi, w zależności od wybranego wariantu.
NGH została założona w celu nieustannego dążenia do piękna, zdrowia i dobrego samopoczucia, wprowadzając przy tym nowe wrażenia klientów dla kobiet i mężczyzn.
Zawsze dążąc do perfekcji, NGH opiera się wyłącznie na najlepszych partnerach i surowcach, co skutkuje dystrybucją innowacyjnych produktów najwyższej jakości w dziedzinie medycyny estetycznej, aby sprostać i przewyższyć oczekiwania profesjonalistów i ich klientów.
Aby przewyższyć ich oczekiwania, dobieramy najlepsze surowce, najlepsze procesy produkcyjne i najlepszych partnerów, aby dostarczać unikalne rozwiązania estetyczne.
Venome narodził się w 2014 roku i od tej pory rozwijany jest pod czujnym okiem ekspertów. Po pięciu latach badań i analiz powstała marka optymalnie godząca potrzeby profesjonalistów z oczekiwaniami klientów. W Venome tworzona jest szeroka gama dedykowanych produktów mających na celu wydobycie piękna. Pierwszym efektem pracy w laboratorium są sterylne preparaty do mezoterapii Venome Meso. Każdy z trzynastu mezokoktajli bogaty jest w substancje aktywne ukierunkowane na potrzeby różnych typów skóry: trądzikowej, atopowej, skłonnej do zmarszczek, po produkty do włosów, ciała i wyjątkowo delikatnych stref intymnych. Preparaty przeznaczone są do profesjonalistów wykonujących zabiegi w gabinecie.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru