Koreańska pielęgnacja - Conny - Decoria - Hyalubrix - Kerr
Światowy sukces koreańskich produktów do zabiegów estetycznych i pielęgnacji domowej z każdym rokiem zdobywa tysiące nowych zwolenników!
Koreańskie produkty pozwalają walczyć z takimi problemami jak trądzik, przesuszenie cery, pierwsze oznaki starzenia lub cienie pod oczami. Nikt tak jak koreańskie laboratoria nie potrafi lepiej wykorzystać potencjału naturalnych składników w kosmetykach.Koreańska marka kosmetyczna, której produkty do pielęgnacji są silnie inspirowane koreańską filozofią piękna. Charakteryzuje się ona stosowaniem przemyślanego połączenia składników aktywnych oraz roślinnych ekstraktów, dopasowanych do indywidualnych potrzeb cery. Maseczki w płachcie są niezwykle proste w stosowaniu. Materiał jest miękki i precyzyjnie docięty do uniwersalnego wymiaru twarzy, dlatego tak dobrze przylega. Został obficie nasączony odżywczymi esencjami z naturalnymi składnikami aktywnymi, w zależności od wybranego wariantu.
Proces produkcyjny wypełniaczy Decoria opiera się na 30 latach szwedzkich badań i stanowi wyjątkowy postęp w procesie produkcji wypełniaczy, tworząc produkt bezpieczny, trwały i łatwy w obsłudze. Wypełniacze Decoria, po wielu latach badań laboratoryjnych, wytworzono w innowacyjnej technologii DPS – Decoria Proprietary Sherification Technology. Są to wypełniacze oparte na niezwierzęcym kwasie hialuronowym, z gładkimi kulistymi cząsteczkami, zamiast klasycznej obecnie struktury przypominającej kanciaste romby. Gładkie kuliste cząstki przyczyniają się do szybszego i bardziej równomiernego łączenia się z tkankami własnego ciała.
Firma Kerr działa od ponad 130 lat i stała się wiodącym producentem materiałów stomatologicznych, sprzedawanych na całym świecie. Oferuje produkty do profilaktyki, dezynfekcji i sterylizacji, leczenia zachowawczego, endodontycznego, protetycznego, dla techników dentystycznych. Dzięki wnoszonym przez Kerr postępom w stomatologię estetyczną przez działania edukacyjne i dostarczanie zrównoważonych rozwiązań opartych na informacjach pochodzących od klinicystów, marka stała się synonimem spójności dla osób związanych zawodowo ze stomatologią.