Wybielanie zębów - Biorepeel - Genosys - Kerr - Uroda Polska
Śnieżnobiały uśmiech – to możliwe!
Idealnie białe zęby są marzeniem wielu osób. …Ich codzienna pielęgnacja może okazać się niewystarczająca, jeśli zależy nam na śnieżnobiałym uśmiechu. Palenie papierosów, codzienna poranna kawa lub lampka czerwonego wina do obiadu mogą powodować przebarwienia. Na szczęście na rynku dostępne są różnorodne preparaty do wybielania zębów, których użycie nie wymaga nawet konsultacji stomatologicznej:Innowacja w chirurgii estetycznej, dermatologicznej i plastycznej. CMed Aesthetics Srl to innowacyjny start-up z zakresu medycyny estetycznej, dermatologii i chirurgii plastycznej. Zrodzony z połączenia umiejętności farmaceutycznych i handlowych, pojawił się na rynku z dwoma opatentowanymi urządzeniami medycznymi. Podstawowe zasady i wartości łączą i definiują sposób, w jaki CMed Aesthetics działa we Włoszech i na całym świecie. Innowacja jest istotnym ogniwem firmy i kluczem do ciągłego rozwoju.
Genosys to marka specjalizująca się w produktach najwyższej jakości, których składniki aktywne docierają do głębszych warstw skóry, dzięki temu są w stanie działać szybciej i lepiej od tradycyjnych preparatów. Eksperci porównują działanie preparatów Genosys do środków farmaceutycznych mających zastosowanie w dermatologii estetycznej, co w sposób oczywisty potwierdza ich wysoką skuteczność. Marka Genosys zasłynęła również z produkcji innowacyjnego urządzenia jakim jest DERMA ROLLER, którego zadaniem jest stymulowanie produkcji kolagenu i elastyny oraz pobudzenie skóry do odbudowy uszkodzonej tkanki. Dzięki temu poprawia gęstość skóry i staje się ona jędrna, gładka i napięta.
Firma Kerr działa od ponad 130 lat i stała się wiodącym producentem materiałów stomatologicznych, sprzedawanych na całym świecie. Oferuje produkty do profilaktyki, dezynfekcji i sterylizacji, leczenia zachowawczego, endodontycznego, protetycznego, dla techników dentystycznych. Dzięki wnoszonym przez Kerr postępom w stomatologię estetyczną przez działania edukacyjne i dostarczanie zrównoważonych rozwiązań opartych na informacjach pochodzących od klinicystów, marka stała się synonimem spójności dla osób związanych zawodowo ze stomatologią.