Cell Fusion C - Hyalual Institute - Kerr
Dodatkowo zastosowano „Technologię Nanocząsteczek”, którą stanowią mikroskopijne cząstki o średnicy nie przekraczającej 100 nanometrów (10−9 Nm). Druga technologia tak zwanych "Nanocząsteczek", to nic innego jak mikroskopijne cząstki o średnicy nie przekraczającej 100 nanometrów. Cząstki te są 200 razy mniejsze od ludzkich komórek, dlatego mają lepszą niż składniki tradycyjnie stosowane w innych kosmetykach zdolność przenikania w głębsze warstwy skóry.
Zestawienie obu tych technologii daje gwarancję najwyższej skuteczności oraz bezpieczeństwa działania. Wykazują one bowiem bardzo silne właściwości przeciwrodnikowe, pobudzają aktywność komórek oraz są odpowiedzialne za odbudowę uszkodzeń naturalnej bariery ochronnej skóry.
Skład kosmetyków Cell Fusion C jest wolny od wszelkich substancji zapachowych, emulgatorów, barwników, lanoliny oraz olejów mineralnych.
Marka Institute Hyalual to innowacyjne podejście do wielu problemów skórnych. Redukcja zmarszczek, podniesienie owalu twarzy, usunięcie blizn i przebarwień oraz wyrównanie kolorytu skóry to tylko jedne z wielu efektów, które można uzyskać, stosując opisane w artykule (i nie tylko) specyfiki od Hyalual. Skuteczne techniki i naturalne komponenty produktów składają się na najlepszą nagrodę dla kosmetologa – zadowolenie klienta, który z pewnością powróci z niejedną wizytą! Szwajcarska marka Institute Hyalual, która od 2007 roku wytwarza środki kosmetyczne o działaniu odmładzającym i wygładzającym skórę zaśługuje na wyróżnienie. Co przyczynia się do uzyskania wspomnianych efektów? Skuteczne działanie zawdzięcza swoim składnikom aktywnym:
Firma Kerr działa od ponad 130 lat i stała się wiodącym producentem materiałów stomatologicznych, sprzedawanych na całym świecie. Oferuje produkty do profilaktyki, dezynfekcji i sterylizacji, leczenia zachowawczego, endodontycznego, protetycznego, dla techników dentystycznych. Dzięki wnoszonym przez Kerr postępom w stomatologię estetyczną przez działania edukacyjne i dostarczanie zrównoważonych rozwiązań opartych na informacjach pochodzących od klinicystów, marka stała się synonimem spójności dla osób związanych zawodowo ze stomatologią.