Dolina łez - Caregen - Elisir - Guna Medical Devices - Kerr - Magic Foot
Dolina łez czyli zagłębienie pod okiem w obrębie oczodołu, przechodzącego na policzek sprawia, że wyglądamy na zmęczonych, smutnych, chorych i dużo starszych.
Istnieje wiele sposobów ten mankament, m.in. mezoterapia, osocze i fibryna bogatopłytkowe lub wypełniacze na bazie kwasu hialuronowego. Zastosowanie kwasu hialuronowego daje natychmiastowy efekt wypełnienia „doliny łez”.Spłycają się skośne zagłębienia występujące pod oczami dzięki czemu cała twarz natychmiast staje się bardziej pogodna i zrelaksowana. Znikają zasinienia i cienie występujące pod oczami, które były efektem zapadnięcia tej okolicy. Z czasem wzrasta także gęstość i jędrność skóry.Na cienie pod oczami polecamy np.
Od 2002 roku Laboratoria Caregen są globalnym dostawcą czynników wzrostu oraz peptydów biomimetycznych w przemyśle kosmetycznym. Działające od wielu lat, zaawansowane Centrum Badawczo-Rozwojowe przyczyniło się do opatentowania innowacyjnych aktywnych składników wchodzących w skład produktów wielu renomowanych światowych firm. Linie zaawansowanych preparatów pod własną marką to:
Elisir - szwajcarska jakość
Gama produktów medycznych marki Swiss Scientific Lab Elisir Bio, Elisir Lux, Elisir Col i Elisir Lift to preparaty, który aktywują kaskadę reakcji w wyniku pobudzenia receptorów CD44 znajdujących się na fibroblastach, przez co są w stanie wywołać reakcję biostymulacji odbudowując braki we włóknach białkowych takich jak kolagen, elastyna i glikozaminoglikanów poprzez optymalizację funkcji skóry i spowolnienie uszkodzeń biologicznych.
Wszystkie produkty Elisir-Line są wyrobami medycznymi klasy III, certyfikowanymi przez Istituto Superiore di Sanità.
Firma Kerr działa od ponad 130 lat i stała się wiodącym producentem materiałów stomatologicznych, sprzedawanych na całym świecie.
Oferuje produkty do profilaktyki, dezynfekcji i sterylizacji, leczenia zachowawczego, endodontycznego, protetycznego, dla techników dentystycznych.
Dzięki wnoszonym przez Kerr postępom w stomatologię estetyczną przez działania edukacyjne i dostarczanie zrównoważonych rozwiązań opartych na informacjach pochodzących od klinicystów, marka stała się synonimem spójności dla osób związanych zawodowo ze stomatologią.