Informacje o Zwrotach i Reklamacjach

Chcemy, aby zakupy u nas były dla Ciebie jak najbardziej satysfakcjonujące. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotów i reklamacji.

Zwroty

  1. Prawo do zwrotu
    Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny.

  2. Warunki zwrotu
    Aby złożyć zwrot, produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.

  3. Jak złożyć zwrot?
    Zwrot możesz zgłosić przez e-mail. Przesyłkę ze zwracanym towarem prosimy nadać wraz z wypełnionym formularzem na adres: 

    ul. św. Michała 100, 61-005 Poznań Hala H12 

    Formularz Zwrotu do Pobrania TUTAJ

  4. Koszty zwrotu
    Koszt zwrotu towaru ponosi Klient, chyba że produkt był wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.

  5. Zwracana kwota
    Po otrzymaniu zwróconego towaru, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych na takie samo konto, z którego dokonano płatności lub w przypadku płatności za pobraniem na konto wskazane w formularzu

Reklamacje

  1. Prawo do reklamacji
    Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku wad produktu. Reklamacje można składać w ciągu 2 lat od daty nabycia produktu.

    Reklamacja nie obejmuje sytuacji, które wynikają z nieprawidłowego użytkowania lub przygotowania preparatu. Zalecamy zawsze zapoznanie się z instrukcją obsługi, naszymi zaleceniami dotyczącymi użytkowania produktu oraz rekomendacjami dotyczącymi dodatkowego sprzętu zabiegowego (np.odpowiedni rozmiar igły)

  2. Jak zgłosić reklamację?
    Reklamację można zgłosić poprzez kontakt z naszym działem obsługi Klienta, w zgłoszeniu prosimy podać szczegółowy opis wady. Reklamowany towar nalezy przesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres:

    DERMATIC 
    ul. Chartowo 5,
    61-245 Poznań

    Formularz Reklamacyjny do Pobrania TUTAJ 

  3. Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą w celu uzupełnienia informacji.

  4. Sposoby rozwiązania reklamacji
    W zależności od sytuacji, możemy zaproponować naprawę, wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.

Kontakt

W przypadku dodatkowych pytań dotyczących zwrotów i reklamacjach, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta:

  • E-mail: kontakt@dermatic.pl
  • Telefon: + 48 539 470 052

Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!