Informacje o Zwrotach i Reklamacjach
Chcemy, aby zakupy u nas były dla Ciebie jak najbardziej satysfakcjonujące. Poniżej znajdziesz wszystkie niezbędne informacje dotyczące zwrotów i reklamacji.
Zwroty
Prawo do zwrotu
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz prawo do zwrotu zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty jego otrzymania, bez podawania przyczyny.Warunki zwrotu
Aby złożyć zwrot, produkt musi być w stanie nienaruszonym, nieużywany i w oryginalnym opakowaniu.Jak złożyć zwrot?
Zwrot możesz zgłosić przez e-mail. Przesyłkę ze zwracanym towarem prosimy nadać wraz z wypełnionym formularzem na adres:ul. św. Michała 100, 61-005 Poznań Hala H12
Formularz Zwrotu do Pobrania TUTAJKoszty zwrotu
Koszt zwrotu towaru ponosi Klient, chyba że produkt był wadliwy lub niezgodny z zamówieniem.Zwracana kwota
Po otrzymaniu zwróconego towaru, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni roboczych na takie samo konto, z którego dokonano płatności lub w przypadku płatności za pobraniem na konto wskazane w formularzu
Reklamacje
Prawo do reklamacji
Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku wad produktu. Reklamacje można składać w ciągu 2 lat od daty nabycia produktu.
Reklamacja nie obejmuje sytuacji, które wynikają z nieprawidłowego użytkowania lub przygotowania preparatu. Zalecamy zawsze zapoznanie się z instrukcją obsługi, naszymi zaleceniami dotyczącymi użytkowania produktu oraz rekomendacjami dotyczącymi dodatkowego sprzętu zabiegowego (np.odpowiedni rozmiar igły)Jak zgłosić reklamację?
Reklamację można zgłosić poprzez kontakt z naszym działem obsługi Klienta, w zgłoszeniu prosimy podać szczegółowy opis wady. Reklamowany towar nalezy przesłać wraz z wypełnionym formularzem na adres:DERMATIC
ul. Chartowo 5,
61-245 PoznańFormularz Reklamacyjny do Pobrania TUTAJ
Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych. W razie potrzeby skontaktujemy się z Tobą w celu uzupełnienia informacji.Sposoby rozwiązania reklamacji
W zależności od sytuacji, możemy zaproponować naprawę, wymianę towaru na nowy lub zwrot pieniędzy.
Kontakt
W przypadku dodatkowych pytań dotyczących zwrotów i reklamacjach, zapraszamy do kontaktu z naszym działem obsługi klienta:
- E-mail: kontakt@dermatic.pl
- Telefon: + 48 539 470 052
Dziękujemy za zakupy w naszym sklepie! Jesteśmy tutaj, aby Ci pomóc!