BioRePeel - Invest Med - N-Symbiosis - Prreti - TwAc

BioRePeel - Invest Med - N-Symbiosis - Prreti - TwAc

Innowacja w chirurgii estetycznej, dermatologicznej i plastycznej.

CMed Aesthetics Srl to innowacyjny start-up z zakresu medycyny estetycznej, dermatologii i chirurgii plastycznej. Zrodzony z połączenia umiejętności farmaceutycznych i handlowych, pojawił się na rynku z dwoma opatentowanymi urządzeniami medycznymi.

Podstawowe zasady i wartości łączą i definiują sposób, w jaki CMed Aesthetics działa we Włoszech i na całym świecie. Innowacja jest istotnym ogniwem firmy i kluczem do ciągłego rozwoju.
Firma INVEST MED zajmuje się kompleksowym wyposażaniem placówek medycznych. Zakres naszych działań jest bardzo szeroki, począwszy od doradztwa przy wyborze urządzeń, poprzez optymalne finansowanie,po profesjonalną instalację, wdrożenie, szkolenia oraz obsługę serwisową.
Firma N-Symbiosis Polska powstała w 2015 roku z myślą o szybko rozwijającą się branżą Beauty.

Oferuje produkty do kosmetologii, medycyny estetycznej, szkolenia, maszyny kosmetyczne oraz wszelkie niezbędne artykuły jednorazowe do przeprowadzenia zabiegu.
Marka Prreti zasługuje na szczególną uwagę. Zamknięta w subtelnych opakowaniach z delikatnym, kobiecym różowym napisem z małym serduszkiem w logo. Marka Prreti to koreańskie kosmetyki, przeznaczone do pielęgnacji twarzy. Można tu znaleźć między innymi maseczki do twarzy, kosmetyki do pielęgnacji ust, specjalistyczne kremy na noc, na dzień, serum pod oczy i wiele kosmetyków naturalnych, bogate w składniki mineralne i witaminy, wspomagających działanie poszczególnych mieszanin. Każdy z kosmetyków odpowiednio nawilża, wygładza i ujędrnia skórę, przywracając jej miękkość i młodzieńczy, pełen blasku wygląd. Kosmetyki Prreti złożone są z naturalnych składników, jak: miód, mleko, ekstrakty z maliny, jeżyny, żurawiny, czarnej porzeczki i jagody, alantoina, jarmuż, kalarepa, brzoskwinie. Polecamy!
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru