Bielenda - MCCOSMETICS - Medilab
Hiszpańska marka produktów przeznaczonych do użytku w gabinetach kosmetycznych oraz do pozabiegowej pielęgnacji domowej. Filozofią marki jest zadowolenie klienta, skuteczność, bezpieczeństwo produktów, które są tworzone w oparciu o wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie. Każdy z produktów zalecany jest do użytku profesjonalnego w gabinetach kosmetycznych. Ampułki oraz koktajle nadają się do wprowadzania za pomocą mezoterapii mikroigłowej, jonoforezy, ultradźwięków, elektroporacją, prądów galwanicznych i stałych. Efekty, które możemy uzyskać stosując ampułki Mccosmetics najdłużej utrzymają się po serii zabiegów. Wszystkie kosmetyki są przebadane pod kątem bezpieczeństwa oraz skuteczności. Firma Mccosmetics otrzymała Certyfikat Zgodności MCGP – Medical Cosmetics Growth Pharma.
Firma Medilab Sp. z o. o. w Białymstoku powstała w 1988 roku i jest koncesjonowaną hurtownią zaopatrująca placówki medyczne i ochrony zdrowia w wysokiej jakości materiały dezynfekujące i higieniczne.Podczas 30 letniej działalności firmy skrystalizował się wybór branż i ścisły zakres działalności handlowej. Są to:
Bielenda Supremelab Barrier Renew Intensywnie odżywczy krem na noc z Ceramidami 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Men Line Przeciwzmarszczkowy krem energetyzujący do twarzy 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Barrier Renew Tonik łagodząco-nawilżający z Aloesem i Kurkumą 200ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Sensitive Skin 10% Regulujące serum do twarzy z kwasem azelainowym 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Sensitive Skin 5% Regulujący krem do twarzy z kwasem azelainowym 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Barrier Renew Barierowy eliksir hydro-odżywczy z Kompleksem NMF 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Żel przygotowujący do eksfoliacji 10% Kwas Migdałowy + AHA + Kwas Laktobionowy
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Acid Fusion 3.0 Zabieg nowej generacji restrukturyzujący skórę set na 5 zabiegów
zaloguj się by poznać cenę