Bielenda - Eunyul - Mesoboost
Eunyul – luksusowe kosmetyki koreańskie! Wszystkie kosmetyki Eunyul produkowane są w Korei. Dzięki temu, że zawierają naturalne składniki, są bardzo delikatne dla skóry – nie zakłócają jej naturalnej równowagi i procesów ani też nie podrażniają. Z powodzeniem mogą z nich korzystać osoby z cerą wrażliwą oraz alergiczną. Siłą produktów Eunyul jest prostota – brak zbędnych, sztucznych składników i wypełniaczy. Unikalne kompozycje odżywcze opracowywane są w zgodzie z przeświadczeniem „mniej, znaczy więcej”. Eunyul jest własnością Bangagan Cosmetics, która hołduje przekonaniu, że tradycyjne receptury i praktyki, przy pomocy nowoczesnych technologii, mogą być odtworzone w służbie zdrowemu pięknu.
W misję marki Mesoboost wpisana jest innowacyjność, dążenie do stałego doskonalenia i ponadprzeciętna skuteczność oferowanych terapii przeciwstarzeniowych, aktywnie poprawiających stan skóry, redukujących zmarszczki, przywracających gęstość, jędrność i blask skóry.
Z tą myślą powstały produkty nowej generacji, których bazą jest trójwymiarowy kwas hialuronowy o najwyższej skuteczności terapeutycznej.
Bielenda Supremelab Barrier Renew Intensywnie odżywczy krem na noc z Ceramidami 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Men Line Przeciwzmarszczkowy krem energetyzujący do twarzy 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Barrier Renew Tonik łagodząco-nawilżający z Aloesem i Kurkumą 200ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Sensitive Skin 10% Regulujące serum do twarzy z kwasem azelainowym 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Sensitive Skin 5% Regulujący krem do twarzy z kwasem azelainowym 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Supremelab Barrier Renew Barierowy eliksir hydro-odżywczy z Kompleksem NMF 50ml
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Żel przygotowujący do eksfoliacji 10% Kwas Migdałowy + AHA + Kwas Laktobionowy
zaloguj się by poznać cenę
Bielenda Acid Fusion 3.0 Zabieg nowej generacji restrukturyzujący skórę set na 5 zabiegów
zaloguj się by poznać cenę