Zmarszczki średnie - Bielenda - Dives - iLead - Kerr
Zmarszczki pojawiają się na naszej skórze nawet już po 20 roku życia. Głównie można zauważyć wtedy umiarkowane linie w kącikach oczu, na czole i przy ustach.
Na redukcję średnich zmarszczek składa się wiele czynników, które zależne są od świadomości i działań naszych pacjentów. Podczas konsultacji warto zapytać o stosowaną dietę, ilość snu i kosmetyki, które na co dzień aplikują. Pamiętajmy, że dobór zabiegu i wykorzystanych w nich preparatów zależy od kondycji skóry pacjenta i jego ogólnego stanu zdrowia. Warto postawić na jakość i skuteczność, tak jak setki profesjonalistów, którzy zaufali produktom z naszej hurtowni Dermatic:BIELENDA Kosmetyki Naturalne istnieje od 1990 roku. Od ponad 20 lat marka produkuje najwyższej jakości naturalne kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. W ofercie znajduje się dziś ponad 400 najwyższej jakości produktów skierowanych zarówno do Klienta indywidualnego, jak i odbiorców profesjonalnych – gabinetów kosmetycznych, szkół, ośrodków odnowy biologicznej oraz Wellness & Spa, dla których przygotowano kompleksową linię kosmetyków profesjonalnych. Systematyczne doskonalenie i wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom rynku owocuje stałym wzrostem i szybko powiększającym się gronem zadowolonych Klientów. Preparaty BIELENDA Professional zyskały uznanie rynku kosmetycznego i zostały uhonorowane wieloma nagrodami branżowymi.
DIVES MED to nowy wymiar wyrobów medycznych i kosmetycznych stworzony do walki o zdrową i piękną skórę. Innowacyjne składy, synergistyczne połączenia, wysoka kondensacja formuł oraz nowoczesne i zaawansowane technologie produkcji to świat DIVES MED, w którym Piękno i Młodość znów są MOŻLIWE…
Firma Kerr działa od ponad 130 lat i stała się wiodącym producentem materiałów stomatologicznych, sprzedawanych na całym świecie. Oferuje produkty do profilaktyki, dezynfekcji i sterylizacji, leczenia zachowawczego, endodontycznego, protetycznego, dla techników dentystycznych. Dzięki wnoszonym przez Kerr postępom w stomatologię estetyczną przez działania edukacyjne i dostarczanie zrównoważonych rozwiązań opartych na informacjach pochodzących od klinicystów, marka stała się synonimem spójności dla osób związanych zawodowo ze stomatologią.