Wolumetria twarzy - Belotero - Luclane - HYAcorp - Kerr
Wolumetria to zabieg, którego celem, jest przywrócenie twarzy młodzieńczego wyglądu, a także nadanie jej konturów oraz owalnego charakteru (zwłaszcza w okolicach policzków).
Z uwagi na specjalną odmianę kwasu hialuronowego wykorzystywanego w wolumetrii (gęstszy i bardziej plastyczny niż inne wypełniacze), efekt widoczny jest natychmiast po zabiegu i utrzymuje się nawet do półtora roku! Przeprowadzenie zabiegu wolumetrii prowadzi do konkretnych efektów, które widoczne są natychmiast po zabiegu, a należą do nich:Marka Belotero tworzy gamę profesjonalnych wypełniaczy, które powstały przy użyciu technologii Dynamic Cross-Linking Technology. Jest to opatentowana metoda sieciowania, której wynikiem jest spójny i jednofazowy żel. Tak powstała substancja cechuje się również elastycznością i sprężystością, dzięki której preparat stabilnie utrzymuje się na skórze pacjenta i stanowi niebywałą łatwość oraz wygodę w aplikacji. Należy także wspomnieć o bezpieczeństwie produktu – świadczy o tym zatwierdzenie go przez Agencję Żywności i Leków (FDA) w 2011 roku. Sama forma elastycznego żelu, który aplikowany jest do odpowiedniej warstwy skóry właściwej, doceniana jest nie tylko przez pacjentów, ale również przez wykonujących zabieg specjalistów. Markę Belotero można określić zatem w trzech słowach: bezpieczeństwo, wygoda i funkcjonalność na miarę profesjonalisty!
HYAcorp Body Contour MLF1 i MLF 2 to unikalne wypełniacze, z niemieckiego laboratorium BioScience GmbH, do przywracania objętości i konturowania kszatałtów ciała. Zastępując Macrolane jest to obecnie jedyny wypełniacz certyfikowany do zabiegów na okolice typu: pośladki, łydki, ręce.
Firma Kerr działa od ponad 130 lat i stała się wiodącym producentem materiałów stomatologicznych, sprzedawanych na całym świecie. Oferuje produkty do profilaktyki, dezynfekcji i sterylizacji, leczenia zachowawczego, endodontycznego, protetycznego, dla techników dentystycznych. Dzięki wnoszonym przez Kerr postępom w stomatologię estetyczną przez działania edukacyjne i dostarczanie zrównoważonych rozwiązań opartych na informacjach pochodzących od klinicystów, marka stała się synonimem spójności dla osób związanych zawodowo ze stomatologią.