Szyja i dekolt - AROMASE - Invest Med - Neauvia - NeoGenesis - WIQo
Wiele z naszych klientów większą uwagą przywiązuje do pielęgnacji twarzy, zapominając o tym, że wrażliwa i cienka skóra szyi wymaga również szczególnej troski.
Najczęstszymi problemami, z którymi zmagają się kobiety w obrębie tej partii ciała, są poziome bruzdy na szyi, tzw. naszyjnik Wenus, zwiotczenie skóry w okolicach szyi, utrata jędrności i sprężystości czy nadmiar miejscowej tkanki tłuszczowej w obrębie szyi, tzw. drugi podbródek. Dzięki tym produktom uzyskasz doskonałe efekty:ROZPOCZNIJ PODRÓŻ DO ZDROWEJ SKÓRY GŁOWYFormuła AROMASE to innowacyjne połączenie naturalnych składników i zintegrowanych esencji ziołowych, przygotowana w najnowocześniejszej technologii.Powstała ona przy współpracy z dermatologami i trychologami dla zapewnienia kompleksowej i skutecznej kuracji skóry głowy z problemami.AROMASE wytycza nowy kierunek jak prawidłowo obchodzić się ze skóra głowy i dbać o jej równowagę.
Firma INVEST MED zajmuje się kompleksowym wyposażaniem placówek medycznych. Zakres naszych działań jest bardzo szeroki, począwszy od doradztwa przy wyborze urządzeń, poprzez optymalne finansowanie,po profesjonalną instalację, wdrożenie, szkolenia oraz obsługę serwisową.
Produkty z linii wypełniaczy marki Neauvia są biomimetyczne. Dzięki technologii sieciowania PEG charakteryzują się doskonałym profilem bezpieczeństwa i tolerancji. Każdy produkt z linii wypełniaczy Neauvia powstał na bazie określonego skojarzenia HA i PEG w celu odpowiedniego dostosowania do różnych wskazań i miejsc wstrzykiwania. Stosowanie wypełniaczy Neauvia zapewnia wiele korzyści:
WIQo - włoska marka wyspecjalizowanych dermokosmetyków nawilżająco-odżywczych z kwasem glikolowym, powstała jako specjalna linia terapii domowej po zabiegu, który jest przełomem w zabiegach rewitalizacji skóry. To marka, która tworzy kremy nawilżające i odżywcze. Ich produkty stymulują powstawanie kolagenu i przywracają skórze jędrność. Dodatkowo silnie rewitalizują skórę i przywracają jej piękny wygląd. Na rynku polskim pojawiła się w 2014 i od razu odniosła ogromny sukces wśród pacjentów gabinetów medycy estetycznej.