Aqualyx - HYAcorp - Innoaesthetics - Promoitalia

Aqualyx - HYAcorp - Innoaesthetics - Promoitalia

Aqualyx posiada 10 letnie, udokumentowane efekty kliniczne jeśli chodzi o skuteczność i brak powikłań w redukcji miejscowo nagromadzonej tkanki tłuszczowej.

Balsam marki Aqualyx wspomaga redukcję tkanki tłuszczowej i cellulitu oraz poprawia ogólną kondycję skóry, sprawiając, że staje się bardziej sprężysta i jędrna, a jednocześnie przyspiesza regenerację tkanek po zabiegach usuwania tłuszczu stosując produkty do lipolizy Aqualyx.
HYAcorp Body Contour MLF1 i MLF 2 to unikalne wypełniacze, z niemieckiego laboratorium BioScience GmbH, do przywracania objętości i konturowania kszatałtów ciała. Zastępując Macrolane jest to obecnie jedyny wypełniacz certyfikowany do zabiegów na okolice typu: pośladki, łydki, ręce.
Hiszpańskie laboratorium Innoaesthetics w oparciu o wieloletnie doświadczenie w branży medycyny estetycznej i kosmetologii, stworzyło gamę innowacyjnych oraz skutecznych preparatów.
Nowoczesne rozwiązania naukowe oraz wnikliwe badania zespołu ekspertów, pozwoliły na dobór najlepszych i wysoce skoncentrowanych składników w celu zaprojektowania optymalnych formuł przeznaczonych do kuracji rożnego rodzaju defektów skórnych.

Preparaty Innoaesthetics charakteryzują się wysoką skutecznością działania przy jednoczesnym, minimalnym ryzyku wystąpienia podrażnień.
Promoitalia od ponad 20 lat jest synonimem sukcesu i innowacyjności w dziedzinie medycyny estetycznej i chirurgii plastycznej.

Firma posiada trzy konkretne linie: linię kosmetyczną zajmującą się wypełniaczami, mezoterapią, peelingami i kosmeceutyką. linię urządzeń medycznych oraz trzecią - linię z akcesoriami zarówno do medycyny estetycznej jak i chirurgii.
Włoskie mezokoktajle Promoitalia, w zależności od formuły – rewitalizują twarz oraz ciało, pomagają w walce z cellulitem i otyłością lub oddziałują na skórę głowy, hamując różne rodzaje łysienia.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru