Apis - Hyalual Institute - Mesoboost - Nithya - Sculpt Face - Sculptra

Apis - Hyalual Institute - Mesoboost - Nithya - Sculpt Face - Sculptra

APIS NATURAL COSMETICS to rodzinna firma produkująca wielofunkcyjnie działające kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała.

Firma powstała w 1988 roku, a jej założycielem jest biotechnolog Krystyna Arcabowicz, którą całe życie pasjonowała kosmetologia.

Historię firmy rozpoczęła produkcja kremu z mleczkiem pszczelim, który do dzisiaj cieszy się uznaniem wśród klientów. APIS NATURAL COSMETICS jako jedna z pierwszych firm w Polsce rozpoczęła produkcję kosmetyków na bazie minerałów z Morza Martwego, które dostarczają skórze tylko najlepsze pierwiastki gwarantując skuteczne spektrum działania.

Marka posiada własne laboratoria mikrobiologiczne, technologiczne i fizyko-chemiczne.
Marka Institute Hyalual to innowacyjne podejście do wielu problemów skórnych.

Redukcja zmarszczek, podniesienie owalu twarzy, usunięcie blizn i przebarwień oraz wyrównanie kolorytu skóry to tylko jedne z wielu efektów, które można uzyskać, stosując opisane w artykule (i nie tylko) specyfiki od Hyalual. Skuteczne techniki i naturalne komponenty produktów składają się na najlepszą nagrodę dla kosmetologa – zadowolenie klienta, który z pewnością powróci z niejedną wizytą!

Szwajcarska marka Institute Hyalual, która od 2007 roku wytwarza środki kosmetyczne o działaniu odmładzającym i wygładzającym skórę zaśługuje na wyróżnienie. Co przyczynia się do uzyskania wspomnianych efektów? Skuteczne działanie zawdzięcza swoim składnikom aktywnym:

  • Kwas bursztynowy – w swoim działaniu wykazuje właściwości antyoksydacyjne, ochronne oraz neutralizujące. Dodatkowo przyspiesza odnowę komórek, co w efekcie pozwala na poprawę gęstości skóry i jej widoczne wygładzenie.

  • Kwas hialuronowy – aktywator procesów nawilżających skórę, które zapewniają utrzymanie właściwego poziomu wody, bez którego prawidłowa regeneracja komórek nie byłaby możliwa. Co więcej, stanowi on doskonałą bazę pod maksymalne wykorzystanie właściwości kwasu bursztynowego.
    W misję marki Mesoboost wpisana jest innowacyjność, dążenie do stałego doskonalenia i ponadprzeciętna skuteczność oferowanych terapii przeciwstarzeniowych, aktywnie poprawiających stan skóry, redukujących zmarszczki, przywracających gęstość, jędrność i blask skóry.

    Z tą myślą powstały produkty nowej generacji, których bazą jest trójwymiarowy kwas hialuronowy o najwyższej skuteczności terapeutycznej.
    Ta włoska firma jest jedynym właścicielem marki NITHYA i jedyną marką własną.

    Wieloletnie doświadczenie w produkcji produktów kolagenowych pozwoliło na stworzenie produktu o najmniejszych skutkach ubocznych i odczynach alergicznych. Idealnie dobrane stężenie kolagenu i protokół zabiegowy sprawiają że rezultaty są wyjątkowo zadowalające.
    Paryskie laboratorium Sculpt Face opatentowało innowacyjne kaniule łączące w jednym trzy urządzenia medyczne: igłę, kaniulę i szpatułkę. Powstanie kaniuli Sculpt Face to wynik 30 lat pracy i ekperymentowania na rożnego rodzaju kaniulach.

    Dzięki tym doświadczeniom udało się stworzyć produkt zbierający w sobie wszystkie zalety dostępnych na rynku kaniul przy jednoczesnej minimalizacji ich wad.
    Sculptra (kwas polimlekowy), stosowany w medycynie od 30 lat, okazał się hitem w kosmetologii dermatologicznej. Bezpieczny, biodegradowalny potrafi widocznie odmłodzić skórę o kilka lat.

    Efekt zabiegu pojawia się w czasie kilku tygodni. W tym okresie kwas L-polimlekowy, wpływa na stymuluję produkcji kolagenu, liftingując i regenerując skórę tworząc rusztowanie dla skóry.

    Kwas L-polimlekowy stosowany niegdyś do rozpuszczania szwów. Z czasem odkryto jego rewelacyjny wpływ na skórę. Podany pod skórą stopniowo zwiększa objętość tkanek miękkich, modelując kształt twarzy oraz wypełniając głębokie bruzdy i zmarszczki. Stymuluje również produkcję kolagenu i elastyny, przywracając skórze odpowiedni poziom napięcia.
  • Zwiń opis

    Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

    Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru