Apis - Farmstay - True Men Skin Care

Apis - Farmstay - True Men Skin Care

APIS NATURAL COSMETICS to rodzinna firma produkująca wielofunkcyjnie działające kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała.

Firma powstała w 1988 roku, a jej założycielem jest biotechnolog Krystyna Arcabowicz, którą całe życie pasjonowała kosmetologia.

Historię firmy rozpoczęła produkcja kremu z mleczkiem pszczelim, który do dzisiaj cieszy się uznaniem wśród klientów. APIS NATURAL COSMETICS jako jedna z pierwszych firm w Polsce rozpoczęła produkcję kosmetyków na bazie minerałów z Morza Martwego, które dostarczają skórze tylko najlepsze pierwiastki gwarantując skuteczne spektrum działania.

Marka posiada własne laboratoria mikrobiologiczne, technologiczne i fizyko-chemiczne.
Farmstay to reprezentatywna marka koreańskiej firmy kosmetycznej Myungin Cosmetics., Co., Ltd., która intensywnie rozwinęła się w ciągu 10 lat, zdobywając uznanie i zaufanie w swoim kraju oraz za granicą.

Tworzy podstawowe oraz funkcjonalne kosmetyki do pielęgnacji każdego rodzaju skóry oraz włosów. Bazujące na naturalnych substancjach i ekstraktach formuły pozwalają wydobyć naturalne piękno i zachować zdrowy wygląd.

Priorytetem Farmstay jest dostosowanie pielęgnacji do potrzeb i pragnień klienta, dlatego produkty poddawane są ciągłym badaniom, co pozwala na ich ciągłe ulepszanie.
True™ men skin care to marka męskich kosmetyków, które zapewniają zaawansowaną ochronę przed starzeniem się skóry i negatywnym wpływem zanieczyszczeń środowiska.

Formuły kremów true™ z linii advanced age & pollution defence wypełniają składniki aktywne w wysokich stężeniach o silnych właściwościach przeciwstarzeniowych, nawilżających, regenerujących i ochronnych.

Misją jest tworzenie ultra skutecznych kosmetyków z wysokiej jakości składników które w miażdżącej przewadze są naturalne, ale marka nie bois się dodawać do nich składników będących efektami biotechnologicznego hi-tech.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru