Apis - Crystalys - HYAcorp - Mesoboost

Apis - Crystalys - HYAcorp - Mesoboost

APIS NATURAL COSMETICS to rodzinna firma produkująca wielofunkcyjnie działające kosmetyki pielęgnacyjne do twarzy i ciała.

Firma powstała w 1988 roku, a jej założycielem jest biotechnolog Krystyna Arcabowicz, którą całe życie pasjonowała kosmetologia.

Historię firmy rozpoczęła produkcja kremu z mleczkiem pszczelim, który do dzisiaj cieszy się uznaniem wśród klientów. APIS NATURAL COSMETICS jako jedna z pierwszych firm w Polsce rozpoczęła produkcję kosmetyków na bazie minerałów z Morza Martwego, które dostarczają skórze tylko najlepsze pierwiastki gwarantując skuteczne spektrum działania.

Marka posiada własne laboratoria mikrobiologiczne, technologiczne i fizyko-chemiczne.
Wypełniacz na bazie Hydroksyapatytu Wapnia od renomowanego producenta Luminera

Wstrzykiwany wypełniacz do skóry na bazie hydroksyapatytu wapnia opracowany w celu przywrócenia objętości i naturalnego konturu twarzy dzięki stymulacji produkcji naturalnego kolagenu będącego fizjologicznym wypełnieniem tkanki miękkiej organizmu. Medycyna cieszy się wielodekadowym doświadczeniem klinicznym z użyciem hydroksyapatytu wapnia, którego efekty są nie tylko natychmiastowe, ale i długotrwałe.
HYAcorp Body Contour MLF1 i MLF 2 to unikalne wypełniacze, z niemieckiego laboratorium BioScience GmbH, do przywracania objętości i konturowania kszatałtów ciała. Zastępując Macrolane jest to obecnie jedyny wypełniacz certyfikowany do zabiegów na okolice typu: pośladki, łydki, ręce.
W misję marki Mesoboost wpisana jest innowacyjność, dążenie do stałego doskonalenia i ponadprzeciętna skuteczność oferowanych terapii przeciwstarzeniowych, aktywnie poprawiających stan skóry, redukujących zmarszczki, przywracających gęstość, jędrność i blask skóry.

Z tą myślą powstały produkty nowej generacji, których bazą jest trójwymiarowy kwas hialuronowy o najwyższej skuteczności terapeutycznej.
Zwiń opis

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru

Wyniki wyszukiwania prezentowane są wg. pozycji towaru