Allergan - Apis - Cincelar - Hyalual Institute - Magic Foot - MCCOSMETICS - Medical Brokers
Marka Institute Hyalual to innowacyjne podejście do wielu problemów skórnych. Redukcja zmarszczek, podniesienie owalu twarzy, usunięcie blizn i przebarwień oraz wyrównanie kolorytu skóry to tylko jedne z wielu efektów, które można uzyskać, stosując opisane w artykule (i nie tylko) specyfiki od Hyalual. Skuteczne techniki i naturalne komponenty produktów składają się na najlepszą nagrodę dla kosmetologa – zadowolenie klienta, który z pewnością powróci z niejedną wizytą! Szwajcarska marka Institute Hyalual, która od 2007 roku wytwarza środki kosmetyczne o działaniu odmładzającym i wygładzającym skórę zaśługuje na wyróżnienie. Co przyczynia się do uzyskania wspomnianych efektów? Skuteczne działanie zawdzięcza swoim składnikom aktywnym:
Hiszpańska marka produktów przeznaczonych do użytku w gabinetach kosmetycznych oraz do pozabiegowej pielęgnacji domowej. Filozofią marki jest zadowolenie klienta, skuteczność, bezpieczeństwo produktów, które są tworzone w oparciu o wiedzę oraz wieloletnie doświadczenie. Każdy z produktów zalecany jest do użytku profesjonalnego w gabinetach kosmetycznych. Ampułki oraz koktajle nadają się do wprowadzania za pomocą mezoterapii mikroigłowej, jonoforezy, ultradźwięków, elektroporacją, prądów galwanicznych i stałych. Efekty, które możemy uzyskać stosując ampułki Mccosmetics najdłużej utrzymają się po serii zabiegów. Wszystkie kosmetyki są przebadane pod kątem bezpieczeństwa oraz skuteczności. Firma Mccosmetics otrzymała Certyfikat Zgodności MCGP – Medical Cosmetics Growth Pharma.
APIS CANNABIS HOME CARE Łagodzaca pianka do mycia twarzy na bazie hydrolatu z konopi 150ml
zaloguj się by poznać cenę
APIS EXOTIC HOME CARE EXOTIC Egzotyczny olejek witalizujący do ciała 300ml
zaloguj się by poznać cenę
APIS HOME terAPIS Krem ekstremalnie nawilżający z gruszką i rabarbarem 50ml
zaloguj się by poznać cenę
APIS DETOX Detoksykująca maska żelowa z węglem z bambusa i jonizowanym srebrem 200ml
zaloguj się by poznać cenę