
Psychologia zachowań pacjentów
Ekonomia przyjmowała założenie, że zachowania konsumentów są głównej mierze racjonalne. Ten paradygm... zobacz więcej
Produkty kosmetyczne z pogranicza. Jak radzić sobie z deklaracjami wykraczającymi poza definicję produktu kosmetycznego?
Dziś pochylimy się nad tematem, który bardzo często osobom mającym do czynienia z legislacją, safety... zobacz więcej
Możliwości reklamy działalności lekarzy w obszarze medycyny estetycznej a ograniczenia reklamy lekarzy
Zasady reklamowania praktyki lekarskiej są ściśle regulowane. Jednym z kluczowych aktów jest uchwała... zobacz więcej
Planowanie rozwoju osobistego, czyli… edukacja do końca życia
Istotnym wymiarem spełnionego życia jest rozwijanie umysłu, zdobywanie wiedzy, rzeźbienie własnego... zobacz więcej
Zakres obowiązku informacyjnego w przypadku zabiegów medycyny estetycznej
Medycyna estetyczna w chwili obecnej nie jest dziedziną wprost szczegółowo uregulowaną. Nie ma osobn... zobacz więcej
Konsekwencje braku wskazania konkretnej przyczyny uzasadniającej rozwiązanie umowy o pracę
Nowelizacja kodeksu pracy zmieniła zasady wypowiadania i rozwiązywania umów o pracę. Do tej pory obo... zobacz więcej
Kultura organizacyjna gabinetu elementem przewagi na rynku
W przedsiębiorstwach kultura organizacyjna – definiowana jako systemy wartości, klimat organizacyjny... zobacz więcej
Jak bezpiecznie finansować szkolenia pracownika – poradnik dla pracodawcy
Branża beauty to szczególna branża, w której pracodawcy powinni znać swoje uprawnienia. Zwłaszcza, j... zobacz więcej
Zagrożenia mikrobiologiczne w salonach beauty
Salony beauty – gabinety zabiegów estetycznych, kosmetologiczne, kosmetyczne, podologiczne czy fryzj... zobacz więcej
Błąd w sztuce… czyli odpowiedzialność prawna za nieudany zabieg kosmetyczny
Wraz ze wzrostem popularności zabiegów estetycznych, wzrasta również liczba spraw dotyczących odpowi... zobacz więcej
Urlop wypoczynkowy dla zleceniobiorcy – czy to możliwe?
Od dawna toczy się dyskusja w kwestii „zatrudnienia” zleceniobiorcy. Wiemy wprawdzie, że nie jest to... zobacz więcej
Treści edukacyjne jako forma promocji gabinetu kosmetologicznego
Content marketing polega na dzieleniu się z klientami wartościowymi treściami edukacyjnymi, które ma... zobacz więcej