Jak zbudować wizerunek i wypromować gabinet medycyny estetycznej? / Prof. dr. hab. Henryk Mruk
Jak zbudować wizerunek i wypromować gabinet medycyny estetycznej? / Prof. dr. hab. Henryk Mruk
/
RSS Feed
Share
Link
Embed
Tematyka „promowania gabinetu” jest kwestią bardzo złożoną. Grunt to dobrze rozplanować swoje działania, które przybliżą Nas do określonego wcześniej celu. Przed rozpoczęciem promowania gabinetu medycyny estetycznej konieczne jest ustalenie charakteru i kierunku promocji, dokonanie analizy działań gabinetu, oferowanych usług oraz przygotowanie profilu klientów i weryfikacji konkurencji. Jak zatem wypromować gabinet medycyny estetycznej i zbudować jego pozycję w umysłach klientów? Prof. dr hab. Henryk Mruk rozwieje wszelkie wątpliwości w zakresie skutecznej analizy oraz działań wspomagających dalszy rozwój.
W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Prywatności.Zgoda