Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

  1. Wypełniacze
  2. Pytania okołozabiegowe
  3. Warunki dostawy
  4. Zamówienia
  5. Płatności
  6. Zwroty i Reklamacje
  7. Akademia MEAA







1. NAJCZĘSTSZE PYTANIA DOTYCZĄCE WYPEŁNIACZY NA BAZIE KWASU HIALURONOWEGO

 

  • Jak długo wypełniacz będzie się utrzymywał?

 Długość utrzymywania się wypełniacza jest uzależniona od stężenia kwasu hialuronowego, okolicy poddawanej zabiegowi, głębokości podania produktu, prawidłowej pielęgnacji po zabiegowej. Utrzymuje się od 6-18 miesięcy.


  • Czym różni się kwas nieusieciowany od usieciowanego?

Kwas hialuronowy usieciowany służy do modelowania rysów twarzy oraz wypełnienia zmarszczek.

Natomiast kwas hialuronowy nieusieciowany służy przede wszystkim do nawilżenia. Pozwala nam głębiej zrewitalizować i odżywić przesuszoną skórę. Nieusieciowany kwas hialuronowy można rozcieńczyć z solą fizjologiczną dostępną w aptekach lub rzadkimi komponentami w zależności od wymaganego rezultatu. W naszej ofercie komponenty dostępne są na różne wskazania, pomoże to również wzbogacić skład danego mezokoktajlu.


  • Czy HA to bezpieczny produkt?

Kwas hialuronowy jest bezpieczny ponieważ naturalnie występuje w organiźmie  w postaci soli sodowej (hialuronianu sodu).
Zatem wprowadzając preparat, do którego organizm człowieka jest przyzwyczajany możemy zminimalizować reakcje alergiczne. Kwas ten jest przede wszystkim biozgodny, ponieważ ma taka samą budowę jak kwas hialuronowy u człowieka.  Rozkłada się w organizmie w naturalny sposób, dlatego efekty tych zabiegów nie są bardzo trwałe. W zależności od preparatu i miejsca podania mogą utrzymywać się od 6 do 12 miesięcy.


  • Czy można zastosować inny wypełniacz? Np. Po 2 miesiącach? 

 Tak. Po upływie minimum 2 tygodni można zastosować inny wypełniacz


  • Na jakich produktach pracują Państwo na szkoleniach przy użyciu kwasu HA?

Pracujemy na wypełniaczach marki amalian. Są to produkty idealne dla początkujących ze względu na ich plastyczność i łatwość w rozmasowywaniu.


  • Czym można rozcieńczyć gęsty, nieusieciowany kwas hialuronowy?

Nieusieciowany kwas hialuronowy można rozcieńczyć z solą fizjologiczną dostępną w aptekach lub rzadkimi komponentami w zależności od wymaganego rezultatu. W naszej ofercie komponenty dostępne są na różne wskazania, pomoże to również wzbogacić skład danego mezokoktajlu

  • Który produkt do ust utrzymuje się najdłużej?

Produkty o niższych koncentracjach kwasu hialuronowego dają efekt delikatniejszego powiększenia. Im koncentracja kw. hialuronowego w produkcie jest wyższa tym efekt końcowy jest bardziej widoczny. Produkty gęstsze utrzymują się dłużej w tkance niż te z małą koncentracją kwasu. Minusem wyżej wspomnianych "gęstych" kwasów jest jednak fakt, że częściej powodują one powstanie wyczuwalnych pod skórą grudek.

Czas utrzymywania się wypełniacza pod skórą zależy również w dużej mierze od indywidualnych uwarunkowań pacjenta tj.: wyjściowego stanu skóry, trybu życia, ilości spożywanej wody, wieku.

 




2. PYTANIA OKOŁOZABIEGOWE

 

  • Co zrobić jeśli po zabiegu wystąpił obrzęk/uczulenie/reakcja alergiczna?

Objawy po zabiegowe takie jak opuchlizna, zaczerwienienie, bolesność są często spotykane lecz można wspomóc się kremem AURIDERM XO z Wit. K lub dostępnym w aptece kremem Auriga. Na opuchnięcia Reparil. Na uczulenie maść Hydrokortyzon.


  • Po ilu zabiegach mezoterapii będzie widoczny efekt?  

 W zależności od oczekiwanego efektu minimum 3-6 zabiegów.

 Łagodny tryb co miesiąc, intensywny co 10 dni.


  • Czy choroba X jest przeciwwskazaniem do zabiegu?       

Jeśli pacjentka cierpi na choroby autoimmunologiczne,układu krążenia, choroby stawów itp, zawsze każemy takiej osobie skonsultować się z  lekarzem prowadzącym, poinformować go jaki zabieg, z użyciem jakiego preparatu ma w planach i czy jej choroba oraz ewentualne przyjmowane leki nie są przeciwwskazaniem.  


  • Jak długo można przechowywać produkt po otwarciu?               

Według wskazań producenta, produkt zaraz po otwarciu należy niezwłocznie zużyć. W praktyce wygląda to w sposób następujący- jeśli produkt przechowywany jest po otwarciu w lodówce, w sterylnych warunkach, można go podać do dwóch tygodni. Jest to jednak działanie niezgodne z instrukcją producenta i zabieg wykonujemy na własną odpowiedzialność licząc się ze zwiększoną szansą na wystąpienie powikłań.


  • Produkt wystrzelił, co zrobić?

Przed zabiegiem zawsze należy upewnić się czy igła jest poprawnie dokręcona do strzykawki. Jeśli preparat "wystrzelił", informujemy klientkę o możliwości złożenia reklamacji. Wysyłamy jej w tym celu na maila formularz reklamacyjny, prosimy o wypełnienie go i odesłanie wraz z produktem.


  • Po których peelingach występuje łuszczenie, a po których nie?

Peeling po którym nie występuje złuszczanie to PQAge, lekkie drobnopłtkowe złuszczanie występuje po Lactic peel 30%, Mandelic peel 30%, Salicylic Peel 10%. Przy pozostałych peelingach złuszczanie jest dość spore, zwłaszcza Rertix C, Azelan, Piruvex Peel. Im niższe pH kwasu oraz wyższa procentowość tym złuszczanie jest większe.


  • Co to są strzykawki typu luer lock?

Są to strzykawki z gwintem tzn. że można wkręcić na nią igłę, co zapobiega wystrzeleniu igły podczas iniekcji.


  • Jaką długość igły należy zastosować przy lipolizie iniekcyjnej?

Do lipolizy używamy igieł umożliwiających dotarcie produktu do tkanki tłuszczowej, długości od 8-13mm.


  • Czy kosmetolog może wykonywać zabiegi z medycyny estetycznej? 

Jeżeli kwas hialuronowy jest stosowany do zabiegów estetycznych to prawo nie zabrania wykonywania zabiegów przez kosmetologów.




3. WARUNKI DOSTAWY

 

  • Z jaką firma kurierską Państwo współpracują?

Współpracujemy z DPD oraz UPS.


  • Jak długo realizowane są zamówienia?

Zamówienia złożone przed godziną 13 są wysyłane tego samego dnia i w większości dostrczone dnia następnego lub na ten sam dzień jeśli miejsce dostarczenia znajduje się w Poznaniu.  Zamówienia złożone po godzinie 13:00 zostają nadane

w dniu następnym i dostarczone na kolejny dzień. Np. zamówienie złożone w poniedziałek o godzinie 15:00 zostanie dostarczone w środę.


  • Potrzebuję zamówienia na jutro do godziny 12, czy jest taka możliwość?

W zależności od lokalizacji adresu dostawy istnieje możliwość skorzystania z opcji przesyłki gwarantowanej do godziny 10:30 bądź 12. Opcja ta jest płatna dodatkowo 10 zł do kosztu wysyłki. Niestety nie w każdej lokalizacji to rozwiązanie jest możliwe. Standardowa przesyłka jest dostarczona do godziny 18.


  • Ile płacę gdy moje zamówienie jest poniżej 499zł?

Koszt takiego zamówienia to 30 zł na terenie kraju oraz 120 zł za granicę.


  • Dlaczego koszt przesyłki jest tak wysoki?

Przesyłając produkty medyczne korzystamy z najbardziej dogodnej i bezpiecznej formy dostawy. Poza tym przy zamówieniu powyżej 499 zł dostawa jest darmowa, więc może warto się zastanowić nad innymi dodatkowymi produktami, które na pewno niedługo przydadzą  się w gabinecie.


  • Czy mogę wybrać odbiór osobisty?

Po odbiory osobisty zapraszamy od godziny 8:30 do godziny 16. Jednak przed przyjazdem proponujemy złożyć zamówienie, aby upewnić się, że produkt jest aktualnie dostępny.




4. ZAMÓWIENIA

 

  • Czy podatek VAT jest wliczony w cenę?

Ceny podane na sklepie są cenami BRUTTO. Zawierają zatem podatek VAT.


  • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Istnieje kilka możliwości: telefonicznie, poprzez chat, samodzielnie przez stronę internetową lub drogą mailową kontakt@dermatic.pl. Składając zamówienie prosimy o sprawdzenia aktualności Państwa danych w profilu, zwłaszcza numeru telefonu, adresu e-mail i adresu dostawy. Aktualne dane pozwalają na monitorowanie statusu zamówienia i sprawne dostarczenie przesyłki przez kuriera.


  • Dlaczego nie mogę od razu zobaczyć cen produktów?

Ceny produktów udostępniamy jedynie specjalistom, aby ich klienci nie mogli poznać cen hurtowych, co mogłoby zachęcić do poszukiwania produktów na własną rękę.


  • Czy mogę samodzielnie anulować zamówienie?

Aby anulować zamówienie prosimy o kontakt pod numerem telefonu 690-020-021 lub skierowanie takiej prośby poprzez Chat.





5. PŁATNOŚCI

 

  • Jak mogę zapłacić za zamówienie?

Przelewem (przedpłata) – na podane konto w potwierdzeniu złożenia zamówienia, podając w tytule przelewu numer zamówienia
On-line za pośrednictwem PayU
Za pobraniem – opłacić  zamówienie kurierowi lub na poczcie przy odbiorze przesyłki


 

6. ZWROTY I REKLAMACJE

 

  • Co zrobić, jeśli produkt jest uszkodzony?

Jeśli od razu przy przekazaniu paczki przez kuriera widoczne są uszkodzenia, nie należy jej odbierać, proszę wtedy o spisanie protokołu szkody. Jeśli dopiero po otwarciu zauważyli Państwo uszkodzenie, proszę zabezpieczyć produkt i odesłać go po wypełnieniu formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej Dermatic.pl.

Pobierz formularz reklamacyjny >

 

  • Czego potrzebuję do zgłoszenia reklamacji?

Aby złożyć reklamacje należy wypełniony formularz, który znajduje sie na naszej stronie internetowej Dermatic.pl. dołączyć do produktów i wysłać nam na adres Dermatic.pl ul.Chartowo 5, 61-245 Poznań.

  • Ile czasu mam na dokonanie zwrotu?

Produkt można zwrócić do 2 tygodni po otrzymaniu przesyłki w ramach odstąpienia od zakupu.


  • Ile czasu trwa zwrot Twoich Środków?

Niezwłocznie po otrzymaniu produktów oraz danych do przelewu realizowany jest przelew na konto.

  • Jak zwrócić zakupiony produkt?

Prosimy wtedy o odesłanie nam produktu na adres: Dermatic.pl ul.Chartowo 5, 61-245 Poznań.


7. AKADEMIA MEAA

 

  • Jak wygląda przebieg szkolenia?

Szkolenia zawierają część teoretyczną i praktyczną. Bardzo ważna jest dla nas część praktyczna i ćwiczenie na modelkach. Szkolenia są jednodniowe, po których otrzymują Państwo certyfikat oraz zaproszenia do współpracy z firmą Dermatic.pl, która zajmuje się dystrybucją preparatów do medycyny estetycznej oraz kosmetologii.

  • Czy istnieje możliwość przeszkolenia się u Państwa w ramach dofinansowania?

Oczywiście, oferujemy taką możliwość oraz pomoc przy wypełnianiu dokumentów.