Dermatic.pl Aesthetic Business

Beauty Innovations 2023 – 13-14 czerwca ONLINE – zarejestruj się

venome xxl 1200x300
, ten tekst przeczytasz w: 2 minuty
Wraz z organizatorami zapraszamy na kolejną edycję konferencji skierowanej do branży kosmetycznej | Beauty Innovations 2023 – 13-14 czerwca ONLINE! Współorganizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie, a Partnerami Wspierającymi firmy: Adara, BRB, Provital Polska. Rejestracja trwa.

oprac. Barbara Kielczyk

Konferencja Beauty Innovations od lat na stałe wpisana jest do kalendarza imprez branżowych. Skierowana jest do wszystkich osób związanych z branżą kosmetyczną: właścicieli i zarządzających firmami produkcyjnymi, usługowymi, konsultingowymi, pracowników laboratoriów, działów badawczych, produkcji, kontroli jakości, R&D, przedstawicieli uczelni wyższych.

W tym wydarzeniu stawiamy na merytorykę, chcemy, aby każdy z naszych uczestników otrzymał porządną dawkę wiedzy w pigułce. Staramy się, aby poruszane tematy obejmowały najświeższe doniesienia z branży; problemy, z którymi na co dzień borykają się firmy i próby znalezienia jakiegoś sprytnego rozwiązania – mówi Kaja Bernasińska, Koordynatorka Konferencji Beauty Innovations.

Merytorycznie wydarzenie wspierają m.in. Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego. W roli prelegentów wystąpią: Piotr Nowaczyk (dr Nowaczyk Centrum Badań i Innowacji), Maciej Siekierski (Provital Polska), Łukasz Barbacki (LaQ), Małgorzata Chomiuk (Polpak Packacking), Marta Wiąckowska (Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego), Marta Pawłowska (ACC Chemicals), Ewelina Drelich (ED Consulting), Karolina Chojnacka (Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego), Katarzyna Uzdrowska (Lab 8 oraz KMK Dermoexperts), Paweł Wojtanowski (Pawcos Consulting, Monika Rek i Łukasz Miernik (MPR Labs), Agnieszka Sobiecka (ACC Chemicals).

Co w programie?

Dzień 1 – 13 czerwca

  • Biodegradowalność kosmetyków |Monika Rek, MPR Labs
  • Produkty kosmetyczne z pogranicza – jak radzić sobie z deklaracjami wykraczającymi poza definicję produktu kosmetycznego | Paweł Wojtanowski, Pawcos Consulting
  • Wykorzystanie sztucznej inteligencji w badaniach skuteczności składników aktywnych kosmetyków | Marcin Siekierski, Provital Polska
  • Ocean nudnych i nikomu niepotrzebnych kosmetyków | Łukasz Barbacki, LaQ Natural&Vegan Cosmetics
  • Zarządzanie w dobie chaosu legislacyjnego. Jak się przygotować na zmiany legislacyjne w prawie kosmetycznym? | Ewelina Drelich, ED Consulting
  • Najnowsze zmiany legislacyjne dla substancji zapachowych | Marta Wiąckowska, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Optymalizacja kosztów produkcyjnych i środowiskowych związanych z zakupem etykiet samoprzylepnych |Justyna Kierzkowska-Grzyb, Aniflex

Dzień 2 – 14 czerwca

  • Nanoemulsje w kosmetykach: nowoczesna technologia dla skutecznej pielęgnacji skóry | Agnieszka Sobiecka, ACC Chemicals
  • CSR w branży kosmetycznej| Łukasz Miernik, MPR Labs
  • Neurokosmetyki w recepturach dla segmentu SPA & Wellnes | Katarzyna Uzdrowska, Lab 8 i KMK Experts
  • Safe microbiome – międzynarodowa certyfikacja surowców i produktów kosmetycznych | Piotr Nowaczyk, dr Nowaczyk Centrum Badań i Innowacji
  • Retest czy utylizacja? Co na to ekologia i branża?| Marta Pawłowska, ACC Chemicals
  • Opakowania i odpady opakowaniowe – transformacja w kierunku gospodarki o obiegu zamkniętym | Karolina Chojnacka, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Plastik – mój największy wróg, mój najlepszy przyjaciel | Małgorzata Chomiuk, Polpak Packaging

Beauty Talk

Nowością Beauty Innovations jest Beauty Talk – czyli krótkie rozmowy o branży kosmetycznej ze znanymi osobami z branży. Rozmowy prowadzić będzie Adam Zalewski (redaktor naczelny Biotechnologia.pl). Jego rozmówcami będą: Łukasz Barbacki (LaQ Natural&Vegan Cosmetics) oraz dr Piotr Nowaczyk (dr Nowaczyk Centrum Badań i Innowacji)

Rejestracja w toku

Rejestracja trwa, a grono uczestników Beauty Innovations codziennie się powiększa.
Mamy stałe grono osób i firm, którzy są z nami podczas każdej edycji. Co tym bardziej cieszy nas i pokazuje, że to, co robimy, jest naprawdę dobre – mówi Kaja Bernasińska.

Poza standardową ceną dla jednego uczestnika – organizator wprowadził opcję CENA DLA FIRM. Jedna rejestracja, dostęp dla dowolnej liczby pracowników + imienne certyfikaty dla każdego. I do tego dostęp do nagrania z konferencji na 30 dni po wydarzeniu (nagranie dostępne jest tylko w opcji dla firm).

Partnerami medialnymi wydarzenia są: LNE, Cossmeo, Biotechnologia.pl, CodziennikKosmetyczny.pl, SerwisKosmetyczny.pl, Aesthetic Business, Kosmetologia Estetyczna, Wydawnictwo BMP, Kierunekkosmetyki.pl

Rejestracja trwa: https://beautyinnovations-wiosna2023.konfeo.com/pl/groups
Więcej informacji na stronie: www.konferencja.biotechnologia.pl

Pobierz materiały edukacyjne
Facebook Instagram Youtube Spotify