Wraz z organizatorami zapraszamy wszystkich zainteresowanych na kolejną odsłonę spotkania Beauty Innovations 2022. Konferencja odbędzie się w dniach 8/9 czerwca.
oprac. Barbara Kielczyk
Ruszyła właśnie rejestracja uczestników wydarzenia.
I na zachętę uruchomiona została pula 20 biletów (codziennie ta pula się pomniejsza) za 299 zł netto (bilety dostępne do wyczerpania lub do 15 marca.
Dodatkowo wprowadzono nowość, czyli CENA DLA FIRM – 1 opłata dostęp dla dowolnej liczny pracowników + imienne certyfikaty dla każdego. 799 zł netto do 31 marca.
Współorganizatorem wydarzenia jest Wyższa Szkoła Inżynierii i Zdrowia w Warszawie. Pierwsi partnerzy to: Mikrolab | Adara | ACC Assessment Consulting Chemicals | Cosmed Consulting (Sebastian Tatarek) | Ewelina Drelich Consulting | Aniflex | Serwis Kosmetyczny | CodziennikKosmetyczny.pl
Rejestracja i szczegóły wydarzenia znajdują się TUTAJ
Dołączcie do wydarzenia jako uczestnik lub jako partner wydarzenia!
Beauty Innovations to wydarzenie, które w jednym miejscu gromadzi przedstawicieli branży kosmetycznej. Organizatorzy zapewniają, że dokładają wszelkich starań, aby program konferencji był ciekawy i merytorycznie dobry. Dlatego współpracują z renomowanymi ekspertami, posiadającymi nie tylko wiedzę, ale również doświadczenie.
Wydarzenie skierowane jest do:
- właścicieli, prezesów i członków zarządu firm produkcyjnych i dystrybuujących produkty kosmetyczne;
- pracowników laboratoriów, działów badawczo-rozwojowych, działów produkcji, kontroli jakości, osób zajmujących się marketingiem w firmach kosmetycznych;
- firm świadczących usługi dla branży kosmetycznej, dostawców surowców kosmetycznych, technologii, aparatury, etykiet, opakowań;
- przedstawicieli uczelni wyższych, studentów oraz wszystkich osób zainteresowanych branżą kosmetyczną.
Program wydarzenia jest jeszcze w opracowaniu. Aktualnie przygotowane są takie tematy:
- Projektowanie produktu kosmetycznego, czyli od konceptu do gotowego produktu. Punkty krytyczne procesu.
- Biodegradowalność kosmetyków.
- Antyoksydanty jako sprzymierzeńcy w ochronie przeciwstarzeniowej.
- Surowce pochodzenia odzwierzęcego w trendzie „zero waste”.
- Nowy sposób komunikacji na linii konsument-opakowanie, czyli jak wykorzystać potencjał rozszerzonej rzeczywistości w opakowaniu.
- Analogi prostaglandyn i kontrowersje ich bezpiecznego stosowania w kosmetykach.
- Ocena bezpieczeństwa kosmetyków w dobie Zielonego Ładu.
Portal Aesthetic Business objął wydarzenie patronatem medialnym.